meta name="video_type" content="video/mp4" />

انجام نظافت های تخصصی و حرفه ای با جاروبرقی صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DG100

در کارخانه های صنعتی انجام فرآیندهای سنگین سبب به وجود آمدن ضایعاتی می شود که در میان اجزای تأسیسات به دام افتاده و عملکرد آن ها را با اختلال مواجه می کند. جمع آوری آلودگی ها و ضایعات در کارخانه های صنعتی به یکی از دغدغه های اصلی این مراکز تبدیل گشته است زیرا عدم مدیریت صحیح زباله های صنعتی سبب بروز خسارت های فراوانی خواهد شد. بدون تردید جهت نظافت تخصصی و عمیق یک کارخانه استفاده از روش های سنتی پاسخگو نبوده و بهره مندی از تجهیزات نوین و پیشرفته به عنوان بهترین گزینه برای تحقق این امر به شمار می آید.

نظافت تخصصی کارخانه با مکنده صنعتی

مکنده صنعتی یک ابزار حرفه ای و تخصصی برای انجام نظافت های سخت صنعتی بوده و طراحی آن بر همین پایه و اساس صورت گرفته است. دستگاه های جاروبرقی صنعتی در رده های سخت کار از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند و می توانند انواع مواد با حجم بالا را مکش کنند. قدرت مکش بالای مکنده های صنعتی کارهای سنگین امکان افزایش طول لوله خرطومی را فراهم آورده و در نتیجه تأسیسات صنعتی که چندین متر بالاتر از سطح زمین قرار گرفته اند، به خوبی نظافت می شوند. نظافت صنعتی با بهره مندی از مکنده های صنعتی سبب کاهش خرابی و استهلاک تجهیزات و تأسیسات صنعتی یک کارخانه شده و در نتیجه هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

ویژگی های جاروبرقی صنعتی کارهای سنگین

دستگاه مکنده صنعتی در رده سخت کار دارای ساختار مقاوم و قدرتمندی است که در شرایط خشن و سخت محیط های صنعتی از دوام بالایی برخوردار خواهد بود. جارو برقی صنعتی مجهز به موتور توربینی بوده که امکان استفاده های پیوسته و طولانی مدت را فراهم می آورد. در صورتی که آلودگی ها و ضایعات صنعتی بر روی سطوح ناهموار پراکنده شده باشد به طوری که دسترسی به آن ها دشوار گردد، دهانه لوله خرطومی دستگاه برای جمع آوری این مواد مورد استفاده قرار می گیرد.  

تگ ها :

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :