meta name="video_type" content="video/mp4" />

کاربرد جاروبرقی صنعتی در سنگ بری

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : MISTRAL202DSECO
صنایع مختلفی چون سنگ تراشی و چوب بری به واسطه ماهیت فعالیشان مملو از براده و خاک می باشند. انتشار ذرات ریز آلاینده ها در هوا علاوه بر اینکه می تواند وارد دستگاه تنفسی افراد شاغل شده و موجبات بیماری آنها را فراهم آورد، با نشست بر روی ماشین آلات صنعتی، عمر مفید آنها را کاهش می دهد. علاوه بر این نظافت محیط کار تاثیر بسزایی در کیفیت محصولات تولیدی و در نهایت افزایش بهره وری و سود آوری صنایع دارد. مسلم است که استفاده از شیوه های سنتی در نظافت این صنایع و جمع آوری ذرات گرو غبار و خاک سنگ کارآیی مناسبی نداشته و نمی تواند نیاز های نظافتی محیط را بر طرف سازد، در حالیکه استفاده از شیوه های نوین و به کار گیری دستگاه های مکنده ایی چون جاروبرقی های صنعتی نه تنها سرعت عملیات نظافت را افزایش می دهد، بلکه کیفیت نظافت را نیز ارتقا می دهد. 

آشنایی با دستگاه جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی های صنعتی مجهز به پمپ مکنده و موتور می باشند که با مکش هوای داخل مخزن و ایجاد فشار منفی در داخل آن، موجب مکش ذرات آلاینده به داخل مخزن می گردند. دو فاکتور مهم در دستگاه های جاروبرقی عبارتند از سرعت مکش و قدرت مکش، هر چه سرعت مکش بالاتر باشد، سرعت عملیات نظافت بیشتر شده و هر چه قدرت مکش دستگاه بالاتر باشد، توانایی مکنده در مکش آلاینده های چگال تر بیشتر خواهد بود. استفاده از موتور ها و پمپ های قدرتمند در دستگاه های مکنده موجب تقویت عملکرد این دستگاه ها می شود. 

ویژگی های جاروبرقی های صنعتی

جاروبرقی های صنعتی مجهز به موتور های توربینی بوده و از این رو توانایی کار پیوسته و مداوم را دارند. استفاده از نازل های گوناگون در مکنده های صنعتی موجب دسترسی این دستگاه ها به نقاط دور از دسترس می گردد. از جمله ویژگی های مکنده های صنعتی می توان به طراحی خلاقانه آنها اشاره نمود. استفاده از خرطومی هایی قابل اتصال به تجهیزات صنعتی، با مکش مواد آلاینده و ذرات گرد و غبار در مبدا تولید، مانع از انتشار آنها در فضای پیرامون می شوند. استفاده سیستم های فیلتراسیون قدرتمند و مخازن فولادی در مکنده های صنعتی موجب سازگاری بالای این دستگاه ها با نیاز های نظافتی محیط های صنعتی شده است. بر خلاف جاروبرقی های نیمه صنعتی، که مخزن جزئی از بدنه دستگاه بوده و تخلیه آن تنها با خروج سیستم فیلتراسیون و موتور دستگاه امکان پذیر بود، در مکنده های صنعتی مخزن کاملا مجزا از بدنه دستگاه بوده و با جا به جایی یک اهرم ساده از دستگاه جدا می گردد. تجهیز مخزن جارو های صنعتی به چرخ، تخلیه و جا به جایی آنها را تسهیل نموده است. 

تگ ها :

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :