meta name="video_type" content="video/mp4" />

جاروبرقی نیمه صنعتی و نظافت سریع و موثر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : MISTRAL352DSTOOLMAN
یکی از اصلی ترین آلاینده های محیطی ذرات ریز گرد و غبار می باشند. نشست و ماندگاری بالای این ذرات بر روی سطوح نه تنها جلوه های بصری محیط را کاهش می دهد بلکه با ماندگاری بلند مدت بر روی کف پوش ها می تواند خسارات پر هزینه ایی را به کف پوش ها وارد آورد. ماهیت ریز و سبک این ذرات، جمع آوری و حذف آنها از محیط را دشوار نموده است. اگر چه استفاده از شیوه های سنتی چون جارو کشی دستی تا حدودی حجم ذرات نشست کرده بر روی سطوح را کاهش دهد اما با انتشار قسمت اعظم آنها د فضای پیرامون، کیفیت هوا را کاهش داده و در نهایت پس از گذشت مدت زمانی نه چندان زیاد تمامی ذرات معلق، مجددا بر روی سطوح نشست می کنند. از این رو بهترین روش در ارائه نظافتی موثر و کارآمد که علاوه بر ارتقا جلوه های بصری محیط، کیفیت هوای محیط را نیز بهبود بخشیده و ضامن تامین سلامت افراد حاضر در محیط باشد، جاروبرقی نیمه صنعتی یا مکنده نیمه صنعتی است .

ویژگی های جاروبرقی نیمه صنعتی

جاروبرقی های نیمه صنعتی در مقایسه با نمونه های خانگی از موتور ها و پمپ های تقویت شده استفاده نموده و از این رو توان بیشتری برای انجام امور نظافتی طولانی دارند. بدنه این دستگاه ها به منظور افزایش عمر مفید دستگاه و مقاومت در شرایط سخت کاری از  جنس فولاد می باشد. استفاده از چرخ های بادی بزرگ در قسمت عقب این مدل از جاروبرقی های نیمه صنعتی، موجب تسهیل در جا به جایی دستگاه بر روی سطوح نا هموار می شود. یکی از اصلی ترین بخش ها در مکنده ها، سیستم فیلتراسیون می باشد. عملکرد این بخش از دستگاه نقش مهمی در ممانعت از باز نشر ذرات ریز گرد و غبار در محیط پیرامون و ارتقا کیفیت نظافتی دارد. 

مزایای استفاده از جاروبرقی نیمه صنعتی

استفاده از مکنده ها در جمع آوری ذرات ریز گرد و غار مانع از انتشار انها در فضا می شود. این دستگاه ها به واسطه تجهیز به دو موتور، عملیات نظافت را در زمانی بسیار کوتاه تر از شیوه های سنتی انجام داده و از این رو با صرفه جویی در انرژی و زمان موجب کاهش هزینه ها می گردد. استفاده از چرخ های مجزا برای مخزن، تخلیه و جا به جایی ان را برای کاربر تسهیل نموده است. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :