meta name="video_type" content="video/mp4" />

جاروبرقی صنعت ماشین کاری

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : MISTRAL352DS

نظافت محیط های کاری و جمع آوری مواد جهت بازیافت و یا انتقال به مکان دیگر در صنایع مختلف نساجی، غذایی، ماشین کاری و .. از اهمیت بالایی برخوردار بوده و این صنایع همواره نیازمند دستگاه هایی پیشرفته جهت انجام مستمر عملیات نظافت و جمع آوری هستند. بنابراین استفاده از دستگاه جاروبرقی یا مکنده صنعتی با قدرت و سرعت مکش بالا در این صنایع، ضروری و کاربردی است. در این جاروبرقی ها، ابتدا پمپ مکش که وظیفه ی تخلیه هوای مخزن را دارد، توسط موتور جاروبرقی به حرکت در می آید. تخلیه هوای داخل مخزن سبب ایجاد خلا نسبی و در نتیجه اختلاف فشاری بین مخزن جاروبرقی و محیط بیرون ایجاد می گردد و در نهایت مواد از سطوح مختلف به داخل مخزن جمع آوری می شوند.


کاربرد مکنده در صنایع ماشین کاری

هنگام کار دستگاه ها در صنایع ماشین کاری، خورده هایی از کنار دستگاه بر روی سطح زمین یا دستگاه ریخته می شود و بنابراین این محیط ها نیازمند نظافت می باشند. استفاده از جاروبرقی صنعتی با قدرت مکش بالا برای این صنایع کاربردی می باشد. بدنه ی از جنس آلومینیوم یا فولاد دستگاه مکنده در برابر ضربات احتمالی هنگام نظافت در امان بوده و دستگاه با دوام تر خواهد بود. بدنه ی محکم این دستگاه همچنین به منظور جداسازی قطعات چسبیده به سطوح کاربردی می باشد. برای نظافت سطح زمین در صنایع نیز از دستگاه جاروبرقی استفاده می شود که بکارگیری نمونه چرخ دار آن برای محیط های با فضای وسیع، سهولت بیشتری برای نیروی خدماتی دارد.


جارو برقی با نازل ثابت

برای نظافت محیط هایی که عرض کمی داشته و استفاده از دستگاه نظافتی سوییپر امکان پذیر نمی باشد، می توان از جارو برقی با نازل ثابت استفاده نمود. این جارو برقی بر روی یک محور چرخ دار قرار دارد و نازل متصل به آن بر روی زمین قرار می گیرد. با هل دادن دستگاه توسط نیروی خدماتی، جاور برقی حرکت کرده و گرد و خاک و دیگر مواد روی سطح زمین توسط نازل ثابت جمع آوری می شود. از این جارو برقی همچنین برای جاروب کردن محیط های کاری با پیچ و خم های زیاد استفاده می شود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :