meta name="video_type" content="video/mp4" />

کاربرد جاروبرقی در صنعت چوب سازی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DM30ECO

در صنایع چوب سازی، هنگام کار با دستگاه ها و برش چوب، مقدار زیادی خورده چوب و خاک اره ایجاد می شود. این آلودگی ها علاوه بر ضرری که برای سلامتی افراد مشغول در محیط دارند، می توانند سبب خرابی دستگاه ها شده یا در عملکرد آن ها اخلال ایجاد کنند. بنابراین می بایست فضای کاری صنایع چوب سازی بطور روزانه و با کیفیت بالا نظافت شود. جارو برقی صنعتی که یک دستگاه نظافتی با عملکرد و کارایی بالا می باشد، نیاز این صنایع را در انجام عملیات نظافتی برآورده می کند. این جاروبرقی تمامی خورده چوب های ریز و درشت را با سرعت و کیفیت بالا جمع آوری کرده و علاوه بر تمییز کردن کامل محیط و دستگاه ها، نیاز به نیروی خدماتی را کاهش می دهد. 


اجزای مهم یک جارو برقی

دستگاه جارو برقی، معمولا شامل سه جزء اصلی موتور مکنده، مخزن و فیلتر می باشند. موتور مکنده جاروبرقی با مکش هوای داخل مخزن و ایجاد فشار منفی باعث شده تا آلودگی ها به داخل مخزن رفته و جمع آوری شوند. وجود فیلتر در ورودی مخزن جاروبرقی که ذرات ریز را به دام می اندازند، مانع از بازگشت آلودگی ها به محیط می شود. تفاوت عمده جاروبرقی ها در مدل های مختلف، تفاوت در نوع موتور و قدرت پمپ دستگاه در جمع آوری مواد و نظافت محیط می باشد.


قدرت مکش جاروبرقی

قدرت مکش جاروبرقی به معنای قدرت موتور مکنده برای ایجاد خلا در مخزن مکنده و انتقال  مواد، گرد و خاک و حتی مایعات به داخل مخزن می باشد. جاروبرقی ها با توجه به قدرت موتور و نوع پمپی که در ساختار آن ها بکار رفته است، قدرت مکش متفاوتی داشته و هرکدام با توجه به نوع و میزان آلودگی محیط و مکان استفاده از دستگاه قابل استفاده اند. در صنایع چوب سازی به منظور جمع آوری خورده چوب از لابه لای اتصالات دستگاه ها و همچنین نظافت سطح زمین، استفاده از جارو برقی با قدرت مکش بالا کارآمد تر است.


درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :