meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت سطوح بوسیله جاروبرقی با نازل ثابت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : MISTRAL202DS
صنایع مختلف فولاد، غذایی، داروسازی و .. همواره بدلیل جابجایی و انتقال مواد، نیازمند نظافت محیط می باشند. همچنین آلودگی های محیطی و گرد وخاک نیز ممکن است در این محیط ها ایجاد شود. با نظافت با کیفیت سطوح علاوه بر رعایت مسائل بهداشتی، بهبود در عملکرد دستگاه ها را نیز شاهد خواهیم بود. استفاده از جاروبرقی صنعتی جهت انجام تمامی امور ذکر شده کاربردی بوده و می تواند کارایی مورد انتظار افراد را داشته باشد. این دستگاه نظافتی، قدرت مکش بالایی داشته و با توجه به نوع کاربرد مورد نظر، مدل های مختلفی دارد. معمولا معیار اصلی مقایسه جاروبرقی های صنعتی، قدرت مکش، سرعت مکش، و نوع فیلتر بکار رفته می باشد. استفاده از لوازم جانبی مناسب نیز می تواند سبب بهبود روند عملیات نظافت شود.

انواع جاروبرقی

جاروبرقی ها در مدل های مختلفی عرضه شده اند که ساده ترین آن ها جاروبرقی تجاری جهت نظافت محیط های اداری و تجاری می باشد. جارو برقی های نیمه صنعتی دسته دیگری از جارو برقی ها هستند که بدنه فولادی داشته و علاوه بر موتور قدرتمند تر، دارای سطح فیلتراسیون بالاتری هستند. اما جارو برقی های صنعتی علاوه بر بدنه مستحکم، مجهز به پمپ مکش ساید چنل و موتور توریبنی هستند و در محیط های صنعتی با عملیات سنگنی و مداوم بکار می روند. جاروبرقی های ضد انفجار، دسته پیشرفته این دستگاه ها هستند که به سیستم ایزوله شده مجهز بوده و در محیط های با احتمال خظر انفجار استفاده می شوند.

نازل های جارو برقی

نازل های جاروبرقی در جنس هایی چون پلاستیکی و آلومینیومی ارائه شده اند و دارای هندسه های متعدد برای کاربرد های مختلف هستند. بطور مثال نازل های آلومینیومی سر گرد برای جمع آوری مواد پودری مناسب اند. جارو برقی ها علاوه بر نازل اصلی خود می توانند به نازل های جانبی دیگری نیز مجهز شوند. نازل ثابت از جمله این نازل هاست که با نصب آن بر روی بدنه دستگاه، نظافت سطح زمین آسان تر می گردد. با قرار گیری این نازل بر روی جاروبرقی، کاربر دستگاه را به جلو حرکت داده و نازل ثابت به سرعت مواد را جمع آوری می کند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :