meta name="video_type" content="video/mp4" />

اهمیت استفاده از اسکرابر در شستشوی سالن های ورزشی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55BM40

اسکرابر سالن ورزشی

کفپوش سالن های ورزشی به مرور زمان تحت تاثیر آلودگی های مختلف قرار می گیرد. عدم توجه به شستشوی این سطوح، محیط را نا زیبا جلوه داده و در کاهش رغبت ورزشکاران جهت فعالیت های ورزشی تاثیر گذار است. یک محیط ورزشی آلوده بر روی سلامت افراد نیز اثر منفی داشته و می تواند موجب آسیب دیدن ورزشکاران شود. بنابراین صاحبان سالن های ورزشی می بایست در کنار استخداام نیروی خدماتی از یک ابزار نظافتی مناسب استفاده کنند. وسعت بالا و استفاده مستمر از این سالن ها موجب شده تا روش های دستی شستشو پاسخگوی امور نظافتی چنین سطوحی نباشند. اما دستگاه های کفشوی با تجهیز شدن به سیستم شستشو و خشک کردن سطوح کف، معایب روش های دستی را بر طرف نموده و کارایی بالایی از خود نشان می دهند.

مزیت دستگاه های کفشوی نسبت به روش های دستی شستشو

دستگاه های کفشوی به جهت عملکرد سریع و مکانیزه خود، مزایای متعددی را نسبت به روش های دستی شستشو فراهم آورده اند. یکی از این مزیت ها، سرعت بالای شستشو و کاهش زمان عملیات نظافت است. سهولت کاربر و عدم خستگی زیاد کاربر در شستشوی سطوح در محیط های وسیع به همراه افزایش چند برابری کیفیت شستشو از دیگر مزایای اسکرابر ها نسبت به ابزار های دستی و سنتی است. همچنین اسکرابر ها بوسیله سامانه مکش خود، سطح را خشک نموده و از سر خوردن افراد جلوگیری می نمایند. با کاهش مصرف آب و به حداقل رساندن نیاز به مواد شوینده، این کف شوهای صنعتی با محیط زیست نیز به خوبی سازگارند.

انواع اسکرابر های دستی

اسکرابر های دستی، دسته از اسکرابر ها هستند که با قرار گرفتن کاربر در پشت آن و گرفتن دسته هدایت و کنترل می شوند. مدل های باتری دار این دستگاه ها از باتری هایی با چند ساعت شارژدهی بهره می برند و در محیط های با دسترسی نا مناسب به پریز برق کاربردی اند. کفشو های کابلی نیز دسته دیگر این دستگاه ها هستند که از طریق یک کابل به پریز برق متصل می شوند. این اسکرابر ها وزن کمی داشته و به جهت اتصال به جریان برق، دارای قدرت نظافتی بالایی هستند. در بعضی از مدل های کف شوی دستی، دستگاه به یک موتور جلو برنده مجهز شده تا حرکت آن با سهولت بیشتری انجام شود. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :