meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت محیط با سویپر دستی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : سوییپر کد محصول مربوط : K2+2

سطح زمین در محیط های بیرونی، به دلیل وجود آلودگی هایی چون برگ های درختان، ته سیگار، دیگر زباله ها و گرد و خاک از حالت اولیه خود خارج می شود. بی توجهی به امر نظافت، به مرور زمان موجب کاهش سطح بهداشت و نا زیبا شدن این محیط ها می گردد. استفاده از جارو های دستی امر نظافت را طولانی و با دشواری هایی مواجه ساخته است. امروزه سویپر های صنعتی با استفاده از سیستم مکانیزه، این مشکلات را حل نموده و موجب سهولت در امر نظافت شده اند.

آشنایی با سویپر صنعتی

سویپر صنعتی از جمله دستگاه های نظافتی پر کاربرد در محیط های شهری، صنعتی و تجاری می باشد. این دستگاه در مدل های مکانیکی و مکشی تولید شده که در نحوه جمع آوری و انتقال زباله به مخزن متفاوت اند. سویپر های مکانیکی از پر کاربرد ترین سویپر ها هستند که با استفاده از برس های کناری خود آلودگی ها را جمع نموده و به سمت مرکز دستگاه می فرستند. در بخش مرکزی، برس دستگاه زباله ها را به داخل مخزن پرتاب می نماید. سویپر ها در مدل های دستی و خودرویی در دسترس اند. نمونه های خودرویی برای محیط های وسیع و نمونه های دستی برای محیط های کوچک استفاده می شوند. سویپر های دستی با هدایت کاربر از عقب به امر نظافت می پردازد. نیروی محرکه سویپر دستی جهت حرکت دستگاه به جلو و چرخش برس ها به وسیله باتری یا نیروی کاربر تامین می شود.

مزایای سویپر دستی مکانیکی

 سویپر های مکانیکی با قرار گرفتن کاربر در پشت دستگاه و اعمال نیرو رو به جلو حرکت می نماید. این سویپر ها به برق یا باتری نیاز نداشته و از وزن پایینی برخوردار است. نظافت محوطه ها و محیط های اداری، مسکونی و فضاهای سبز کوچک، به سهولت توسط این جاروی محوطه انجام می شود. این دستگاه ها به دلیل نداشتن قطعات الکترونیکی، استهلاک و خرابی کمی داشته و بی نیاز از تعمیر و نگهداری خاصی می باشد. اشغال فضای کم در هنگام پارک و طول عمر بالای برس های کناری از دیگر مزیت های سویپر دستی مکانیکی می باشد.

تگ ها :

سوییپر دستی

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :