meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی تجهیزات و دستگاه های صنعتی با واترجت آب گرم

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THRRMC13/180
شستشوی سطح دستگاه ها و تجهیزات برای متولیان محیط های صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است. این امر علاوه بر پاکسازی سطوح و ایجاد محیط بهداشتی مناسب، به بهبود عملکرد دستگاه ها و بالا رفتن کیفیت فرآیند ها می انجامد. واتر جت صنعتی یک دستگاه مناسب جهت رفع نیاز های شستشوی این محیط ها می باشد. این شوینده ها با بکارگیری یک پمپ فشار قوی، آب را با فشار بالا به سطح اسپری نموده و آلودگی ها را از بین می برند. در بعضی مکان ها که دسترسی به آلودگی ممکن نیست نیز به کمک این دستگاه می توان جرم ها را از سطوح خارج نمود. همچنین در نمونه هایی از این دستگاه، از گرمکن الکتریکی یا دیزلی جهت افزایش دمای آب و گرم نمودن آن استفاده می شود. واتر جت آب گرم قادر است به نحو مطلوب آلودگی های روغنی و چرب را از روی تجهیزات صنعتی و اتصالات آن ها از بین ببرد.

انتخاب شلنگ مناسب

از آنجایی که واترجت آب را با فشار بالا به سطح اسپری می نماید، شلنگ آن می بایست تحمل این فشار را داشته باشد. بنابراین از شلنگ های فشار قوی در ساختار واتر جت ها استفاده می شود که معمولا دارای بافت فولادی هستند. این تجهیزات، پوششی پلاستیکی داشته و جهت سهولت در امر شست و شو به راحتی خم می شوند. شلنگ واترجت ها با طول های مختلفی تولید می شوند که هرکدام با توجه به فاصله سطح مورد شست و شو از پریز برق، قابل استفاده اند.

تجهیزات واترجت

در کنار واترجت ها، تجهیزات جانبی متعددی فراهم شده که افراد با توجه به نیازشان هریک از آن ها را انتخاب می نمایند. لنس، شلنگ های مختلف، نازل و تفنگی های با ساختار و کاربرد متفاوت از جمله تجهیزات این شوینده به حساب می آیند. به عنوان یک مثال با خرید یک نازل با زاویه پاشش کم تر، قدرت دستگاه در از بین بردن آلودگی برای یک کاربرد خاص بیشتر می شود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :