meta name="video_type" content="video/mp4" />

بکارگیری واترجت در شست و شوی آشپزخانه صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO9/170TST

بوجود آمدن آلودگی و جرم بر روی سطوح کف، دیوار ها و تجهیزات در محیط های خانگی و صنعتی امری اجتناب ناپذیر است. از طرف دیگر این آلودگی ها می توانند موجب کثیف شدن محیط و درست کار نکردن دستگاه ها شوند. در نتیجه شستشوی این سطوح بطور مستمر و با کیفیت قابل قبول دارای اهمیت است. دستگاه واتر جت ابزاری مناسب جهت از بین بردن این آلودگی ها می باشد. واتر جت ها دارای یک پمپ فشار قوی بوده و در نتیجه آب پر فشار خروجی از اتصالات دستگاه، آلودگی ها را به خوبی از بین می برد. البته استفاده از واترجت هایی که فشار کاری بالایی دارند، نیازمند مراقبت از خود و اجسام شکستنی می باشد.

واتر جت صنعتی

واتر جت ها در محیط های صنعتی دارای کاربرد های متعددی می باشند. این شوینده های فشار قوی که معمولا فشار کاری و قدرت پاکسازی بیشتری نسبت به نمونه های خانگی دارند، جهت شستشوی اتصالات جرم گرفته، تجهیزات و دستگاه ها، سطح آشپزخانه صنعتی و.. استفاده می شوند. این امر نه تنها سطح را پاکسازی و محیط را بهداشتی می نماید، بلکه بر بهبود عملکرد دستگاه ها تاثیرگذار است. همچنین مدل های پر قدرت این واتر جت ها جهت کاربرد های خاصی چون رنگ بری و تخریب استفاده می گردند.

شستشوی آشپزخانه صنعتی با واتر جت

سطح تجهیزات در آشپزخانه های صنعتی بدلیل عوامل مختلف آلوده و غیر بهداشتی می گردند. از آنجایی که رعایت بهداشت در این محیط ها امری ضروری و مهم می باشد، شستشوی روزانه و مستمر آن ها بوسیله یک دستگاه نظافتی همچون واترجت در دستور کار صاحبان صنایع قرار دارد. هرچه قدرت پمپ و موتور واترجت بیشتر باشد، آلودگی ها با قدرت بیشتری از روی سطوح آشپزخانه صنعتی از بین می روند. اندازه لنس واترجت و نحوه پاشش آب از دیگر مواردی است که در شست و شوی این محیط ها مورد توجه است. با بلندتر بودن لنس واترجت، سطوح با فاصله زیاد راحت تر شستشو می شوند و استفاده از نازل با پاشش گسترده آب، سطح را سریع تر پاکسازی می نماید.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :