meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی خودرو ها با استفاده از واترجت صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO599TST
بدنه خودرو ها معمولا به واسطه حضور بلند مدت در فضای باز و تردد های چندین ساعته در خیابان ها و جاده ها، بسیار الوده و کثیف می باشند. اگر چه شستشو و نظافت بدنه خودرو ها تاثیر مستقیمی در ارتقا درخشش و برقیت خودرو دارد اما به منظور حفاظت از رنگ بدنه و افزایش طول عمر آن امری ضروری می باشد. استفاده از شیوه های دستی در نظافت خودرو ها تا حدودی می تواند نیاز های نظافتی آنها را بر طرف سازد اما امکان ارائه نظافتی موثر و با کیفیت را نداشته و نمی توانند تمامی بخش های خودرو مانند سطوح زیرین و شاسی ها را شستشو دهد، اما استفاده از شیوه های نوین و به کارگیری تجهیزاتی چون دستگاه های واترجت یا کارواش صنعتی با استفاده از پاشش پر فشار آب نه تنها تمامی آلودگی ها را از روی سطوح بر طرف می نماید بلکه با استفاده از نازل ها و لنس ها امکان دسترسی و نظافت نقاط دور از دسترس را به راحتی برای کاربر فراهم می نماید.


آشنایی با عملکرد دستگاه واترجت صنعتی

واترجت یا کارواش صنعتی دستگاهی کارآمد برای انجام امور نظافتی و شستشوی سطوح افقی و عمودی می باشد. این دستگاه با استفاده از پاشش پر فشار آب تمامی انواع آلودگی های چسبیده به سطوح را نظافت می نماید. استفاده از لنس ها و نازل ها در این دستگاه امکان دسترسی و نظافت نقاط دور از دسترس را برای کاربر فراهم می نماید. پمپ دستگاه به عنوان مهمترین بخش دستگاه وظیفه افزایش فشار آب و پاشش آن به بیرون را بر عهده دارد. 

ویژگی های دستگاه واترجت صنعتی

استتفاده از سیستم قطع کن خودکار در این دستگاه ها، با رها شدن ماشه تفنگی، عملکرد پمپ متوقف شده و همین امر موجب افزایش عمر مفید دستگاه می گردد. از انجایی که اجزای این دستگاه  در تماس مستقیم با اب قرار دارند، از مواد ضد خوردگی در ساخت آنها استفاده شده است. قابلیت تنظیم فشار آب خروجی از دیگر مزایای این دستگاه می باشد که امکان انتخاب فشار کاری مناسب با جنس سطوح و میزان آلاینده ها را برای کاربر فراهم می نماید. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :