meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی حرفه ای انواع سطوح با واترجت صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Oertzen صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : E500

در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی با شرایط دشوار کاری حجم بالایی از آلودگی ایجاد می شود که بیش از هر مکان دیگری نیاز به نظافت و شستشو دارند. آتش سوزی، سوزاندن و یا ذوب کردن مواد با ایجاد دوده و سیاهی همراه است که ساختمان های مجاور را نیز آلوده کرده و آسیب هایی را به وجود می آورد، علاوه بر این که دود ناشی از آتش سوزی و سوزاندن مواد خاصیت سمی دارد. به منظور حفاظت از سطوحی که در معرض آسیب دیدگی قرار دارند و در حقیقت لایه های دوده و آلودگی آن ها را فرا گرفته است، دستگاه های شوینده فشار قوی به کار می رود.

بازیابی سطوح با واترجت صنعتی

دستگاه واتر جت صنعتی یک شوینده فشار قوی است که برای شستشوهای عمیق و لایه برداری های سخت طراحی گردیده و در محیط های گوناگون صنعتی، نیمه صنعتی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین این دستگاه برای شستشوی دیوارهای آجری که به شدت دچار آلودگی شده اند، قابل به کارگیری می باشند و آلاینده های باقی مانده در خلل و فرج سطوح را به طور کامل خارج می نماید. جریان پر فشار آب واترجت صنعتی به سطح اصابت نموده و با قدرت بالا سبب حذف لایه های نامطلوب آلودگی می گردد. در این روش بدون این که کاربر با آلودگی تماس پیدا کند، فرآیند شستشو انجام می گیرد و مانع از بروز خسارت های بیشتر می شود.

شوینده فشار قوی ابزاری پرکاربر و مفید

دستگاه واترجت صنعتی وسیله ای چند منظوره بوده که از شستشوهای عمومی گرفته تا لایه برداری های سخت به کار گرفته می شود. بنابراین این دستگاه در محیط های صنعتی با شرایط دشوار کاری کاربردهای فراوانی داشته و در بخش های مختلف قابل استفاده خواهد بود. نصب نازل دوار بر روی دستگاه واتر جت بر سرعت و کیفیت شستشو می افزاید و علاوه بر آن آلودگی های عمیق و تثبیت شده را با بهتر و مطلوب تر می زداید.  

تگ ها :

واترجت برقی

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :