meta name="video_type" content="video/mp4" />

مکش روغن با جاروبرقی صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : ZEFIRO75
کارخانه های صنعتی نقش مهمی در تامین وسایل و ابزار مورد نیاز جامعه ایفا می نمایند. اگر چه تولید محصولات مصرفی و مورد نیاز اصلی ترین هدف این صنایع می باشد اما ایجاد ضایعات ناشی از تولید نیز غیر قابل اجتناب است. جمع اوری این ضایعات و خروج آنها از محیط یا در صورت امکان بازیافت آنها یکی از مهمترین دغدغه های مدیران و صاحبان صنایع می باشد. اگر چه جمع اوری ضایعات خشک و ریز کار تقریبا ساده ایی می باشد، اما جمع آوری و خروج مایعات از محیط کاری سخت و دشواریست. مسلم است که استفاده از شیوه های سنتی در جمع اوری آلاینده های مایع و خروج آنها از محیط کار کیفیت مطلوبی نداشته و نمی تواند نیاز های نظافتی محیط را بر طرف سازد. با توجه به مشکلاتی که شیوه های سنتی در جمع اوری این الاینده ها دارند شرکت های سازنده تجهیزات نظافت صنعتی با اقدامی مبتکرانه و طراحی دستگاه های جاروبرقی آب و خاک گام موثری در تامین نیاز های نظافتی کارخانهه ای صنعتی برداشته اند. 

ویژگی های جاروبرقی های آب و خاک

جاروبرقی ها یا مکنده های آب و خاک ساز و کاری مشابه دیگر جاروبرقی ها داشته و با ایجاد فشار منفی در مخزن دستگاه موجب مکش و ورود آلاینده ها به داخل مخزن می شوند. تعبیه سیستم مکش و فیلتراسسیون در بالای دهانه ورودی مخزن مانع از برخورد مایعات با این سیستم ها و در نتیجه ایجاد خسارت به آنها می شود. پمپ های قدرتمند ساید چنل که در ساختار اینجاروبرقی ها استفاده شده اند، با ایجاد حداکثر میزان خلا در مخزن، تاثیر بسزایی در افزایش قدرت مکش مکنده و در نهایت افزایش توان دستگاه در مکش مایعات چگالی چون نفت و روغن دارد. تجهیز این دستگاه ها به موتور های توربینی امکان استفاده مداوم  و پیوسته آنها را مهیا نموده است.

مزایای استفاده از جاروبرقی آب و خاک

انتقال و جا به جایی آلاینده های مایع به شیوه دستی و سنتی بسیار دشوار می باشد، در حالیکه مکنده های آب و خاک به واسطه تعبیه مخزن دستگاه در پایین ترین قسمت و تجهیز به چهار چرخ به راحتی از دستگاه مکنده جدا شده و جا به جا می شود. سرعت بالا و کاهش زمان لازم برای نظافت در مقایسه با شیوه های سنتی از دیگر ویژگی های این دستگاه ها می باشد که نقش مهمی در افزایش بهره وری و سود آوری دارد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :