meta name="video_type" content="video/mp4" />

رنگ بری و پاکسازی سطوح بوسیله واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180
امر نظافت و شست و شوی سطوح تنها برای زیبا سازی محیط ها نبوده بلکه می تواند جهت بهبود عملکرد یک واحد صنعتی صورت گیرد. در حقیقت رسوب، جرم و آلودگی ایجاد شده بر روی تجهیزات و دستگاه ها در صنایع مختلف فولاد، نفت و .. می بایست شست و شو شوند تا علاوه بر بهبود عملکرد دستگاه ها، طول عمر آن ها نیز افزایش یابد و از تحمیل هزینه های اضافی جلوگیری شود. واترجت بعنوان یک دستگاه نظافتی در برطرف آلودگی محیط های ذکر شده بکار می رود. این دستگاه، از یک منبع آب استفاده نموده و بوسیله پمپ فشار قوی، آب را با فشار بالا به سطوح پاشش می کند. فشار بالای آب به خوبی سطح را پاکسازی نموده و بعلاوه مصرف آب را بطور قابل توجهی کاهش می دهد.

انواع گرم کن دستگاه واترجت

برای افزایش دمای آب در واترجت های آب گرم، از دو نوع گرمکن دیزلی و الکتریکی استفاده می شود. در دستگاه های مجهز به گرم کن دیزلی، آب پرفشار وارد یک کویل شده و مشعل عمودی سیستم آنرا گرم می کند. این گرم کن ها توانایی گرم کردن آب تا دمای 150 درجه داشته و در اکثر واترجت های صنعتی بکار رفته اند. اگر محیط به آلودگی های محیطی حساس بوده یا رعایت نکات ایمنی خاصی مدنظر باشد، استفاده از گرم کن های الکتریکی جهت افزایش دمای آب ترجیح داده می شود.

رنگ بری بوسیله واتر جت

رنگ دیوار ها، فلزات و ماشین آلات در محیط های خانگی و صنایع مختلف بعد از مدتی دچار آسیب شده و نیازمند روکش رنگ جدید هستند. بدین منظور ابتدا می بایست رنگ های پوسته شده را از بین برد تا روکش رنگ جدید با کیفیت بهتری انجام شود. روش های دستی با استفاده از ابزار های مختلف زمانبر بوده و بعلاوه کارایی لازم را ندارد. از جمله کاربرد های واتر جت، رنگ بری و انجام عملیات پاکسازی قبل از زدن رنگ جدید بر روی سطوح می باشد. پاشش پر فشار آب، رنگ بری را به بهترین نحو ممکن و در کم ترین زمان صورت می دهد.

تگ ها :

واترجت برقی

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :