meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی تجهیزات در صنایع فولاد با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : BULLY980TST
تجهیزات صنعتی که در صنایع به کار گرفته می شوند با گذر زمان و نشست آلاینده ها بر روی تجهیزات بسیار الوده و کثیف می شوند. نشست و نفوذ ذرات آلاینده در بین قطعات دستگاه ها و تجهیزات صنعتی به مرور زمان عملکرد و ساز کار قطعات را مختل نموده و در نهایت امر موجب کاهش کارآیی دستگاه ها و کاهش کیفیت محصولات تولیدی می گردد. از این رو نظافت و از بین بردن آلاینده ها از روی این قطعات امری ضروری بوده و تاثیر مستقیمی در افزایش بهره وری و راندمان کاری صنایع دارد، اما آنچه که در نگاه اول، نظافت و شستشوی تجهیزات را دشوار جلوه می دهد، نا کارآمدی شیوه های سنتی در نظافت با کیفیت و سریع می باشد در حالیکه استفاده از تجهیزات مکانیزه و شیو های نوینی چون دستگاه های واترجت یا کارواش صنعتی بهترین پاسخ به نیاز های نظافتی صنایع می باشد. 

ویژگی های دستگاه های واترجت صنعتی

دستگاه های واترجت صنعتی یا همان کارواش های سیار با استفاده از پاشش پر فشار آب تمامی ذرات آلاینده را از بین می برند. استفاده از لنس ها و نازل های پاشش در این دستگاه ها امکان دسترسی و نظافت نقاط دشوار و دور از دسترس را برای کاربر فراهم می نماید. تجهیز این دستگاه ها به قطعات ضد خوردگی، سیستم قطع کن خودکار، سیستم راه اندازی آرام و سر سیلندر های برنجی از جمله عوامل موثر در افزایش عمر این دستگاه ها می باشند. 

مزایای استفاده از دستگاه واتر جت در نظافت صنعتی

دستگاه های کارواش صنعتی در مقایسه با شیوه های سنتی نظافت موثر و با کیفیت را در زمان کوتاه تری ارائه داده و  به واسطه استفاده از لنس ها ونازل های بلند امکان دسترسی به نقاط دشوار را برای کاربر فراهم می نمایند. علاوه بر این حرار ت بالا در برخی از بخش ها و تجهیزات مانع از تماس مستقیم نیروی خدماتی با طوح هدف به منظور انجام امور نظافتی می شود، در حالیکه نازل های به کار رفته در دستگاه کارواش صنعتی بدون هیچ محدودیتی امکان نظافت بی خطر و سریع این بخش ها را برای کاربر فراهم می نمایند. از دیگر مزایای استفاده از واتر جت ها می توان به کاهش در تعداد نیروی خدماتی و در نهایت کاهش هزینه های بخش نظافت اشاره نمود. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :