meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی سطوح بوسیله واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO800TST
دستگاه واتر جت، یک شوینده فشار قوی با قابلیت از بین بردن آلودگی و جرم از انواع سطوح می باشد که در مدل های مختلفی تولید شده است. تمامی مدل های این دستگاه از چهار جزء اصلی پمپ، موتور، نازل و شلنگ فشار قوی تشکیل شده اند. واترجت ها همچنین مجهز به لنس و یک شیلنگ دیگر جهت اتصال به منبع ورودی آب می باشند. سرعت شستشوی بالا و عملکرد عالی واترجت ها سبب شده تا افراد مختلف جامعه، نظافت محیط های خانگی، شهری یا صنعتی خود را به این دستگاه بسپارند. واترجت ها همچنین در مقایسه با روش های دستی موجب صرفه جویی در مصرف آب می گردند. 

شلنگ واتر جت

شلنگ واترجت یکی از بخش های مهم این دستگاه می باشد چراکه می بایست آب پر فشار را به سمت بیرون انتقال دهد. این شلنگ ها در اندازه های مختلفی تولید شده و به جهت افزایش مقاومت آن ها در برابر فشار آب خروجی، معمولا دارای بافت فولادی هستند. شلنگ واترجت به راحتی بر روی دستگاه پیچیده شده و نگهداری می شود. همچنین در بیشتر واترجت ها امکان استفاده از شلنگ هایی با طول متفاوت برای نظافت های گوناگون فراهم می باشد.

کاربرد های واترجت آب سرد

واتر جت ها در کاربرد های مختلف صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار گیرند. نحوه انتخاب یک واتر جت مناسب به محل مورد استفاده و نوع آلودگی بستگی دارد. واتر جت هایی که فشار کاری کمتر از 100 بار دارند، برای شست و شوی محیط های فضای سبز و دوچرخه، موتورسیکلت، ماشین های کوچک و تمییز نمودن محوطه ها و سطوح کف با ابعاد کم مناسب می باشند. دسته دیگر واتر جت ها با فشار کاری بالاتر جهت شست وشوی ماشین و دیگر وسایل نقلیه، دریچه ها، استخرها، وان ها و نرده ها و سطوح با مساحت بالا مورد استفاده قرار می گیرد. واتر جت های آب سرد با فشار کاری خیلی زیاد نیز در محیط های صنعتی جهت از بین بردن آلودگی های مختلف بکار می روند. این شویند ها، دارای فشار کاری بالایی بوده و کاربر هنگام استفاده باید مراقب باشد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :