meta name="video_type" content="video/mp4" />

کاربرد واترجت در صنایع غذایی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO799TST
صنایع غذایی به واسطه تولید محصولات غذایی ارتباط مستقیمی با سلامت مصرف کنندگان و افراد جامعه دارند. تولید محصولات سالم و با کیفیت نیازمند خطوط تولید و تجهیزات تمیز می باشد. از این رو رسیدگی و نظافت این محیط ها از اهمیت ویزه ایی بر خوردار می باشد. مسلم است که استفاده از شیوه های سنتی در نظافت تجهیزات صنعتی به خاطر ساختار ویزه ایی که دارند نه تنها از کیفیت مطلوبی بر خوردار نخواهد بود بلکه بسیار زمان بر بوده و هزینه های هنگفتی را در پی خواهد داشت. استفاده از ماشین آلات صنعتی چون دستگاه های شوینده فشار قوی یا واترجت صنعتی که با استفاده از پاشش آب پر فشار تمامی آلودگی های چسبیده به سطوح را نظافت می نمایند، راه حل مناسبی برای تامین نیاز های نظافتی صنایع غذایی می باشد. 

آشنایی با عملکرد دستگاه واترجت صنعتی 

واترجت ها یا شوینده های فشار قوی با پاشش پر فشار آب به ذرات آلاینده چسبیده بر روی سطوح ضربه وارد نموده و موجب جداسازی و کنده شدن آنها از روی سطوح می شوند. ورودی آب، موتور، پمپ، شلنگ فشار قوی، لنس ها و نازل های پاشش اجزای اصلی دستگاه واتر جت می باشند. پمپ دستگاه به عنوان اصلی ترین بخش شوینده فشار قوی وظیفه افزایش فشار آب ورودی و پاشش پر فشار آن را بر عهده دارد. سرعت یا دبی آب خروجی و فشار آب دو فاکتور مهم در دستگاه های شوینده فشار قوی می باشند. هر چه سرعت آب بیشتر باشد، سرعت عملیات نظافت افزایش یافته و هر چه فشار آب خروجی بیشتر باشد، توانایی دستگاه در نظافت آلاینده های عمیق بیشتر خواهد بود. 


مزایای استفاده از واترجت صنعتی در نظافت 

همانطور که پیشتر اشاره شد، استفاده از شیوه های سنتی نظافت نه تنها بسیار زمان بر می باشد بلکه کیفیت مطلوبی نیز نداشته و نمی تواند نیاز های نظافتی محیط را تامین نماید. استفاده از دستگاه های شوینده فشار قوی ضمن تسریع و تسهیل در امر نظافت، زمان لازم برای نظافت را نیز کاهش می دهد. قدرت نظافتی این دستگاه ها بسیار بالا بوده و از این رو بدون استفاده از مواد شوینده تمامی آلودگی ها را بر طرف می نمایند، از آنجایی که ماهیت صنایع غذایی و محصولات تولیدی مانع استفاده از مواد شوینده در نظافت می باشد، دستگاه های واتر جت گزینه مناسی برای نظافت این اماکن می باشند. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :