meta name="video_type" content="video/mp4" />

از بین بردن آلاینده های سطوح با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : 2195TST
سطوح کف در صنایع بسیار آلوده و کثیف می باشند. ریختن انواع مواد شیمیایی و روغن ها با نفوذ به داخل شیار ها و خلل و فرج کف پوش ها، علاوه بر اینکه موجب کدر شدن آنها می شود، به واسطه ماهیت شیمیایی مواد ریخته شده، می تواند خسارات پر هزینه ایی را نیز بر دوش صاحبان و مدیران وارد نماید. از این رو نظافت و از بین بردن آلاینده های چسبیده به سطوح امری ضروری می باشد. مسلم است که وسعت بالای این اماکن و ماهیت الاینده های چسبیده به سطوح در این صنایع مانع از کارآمدی شیوه های سنتی در نظافت و شست و شوی سطوح می گردد. در چنین شرایطی بهترین گزینه برای انجام امور نظافتی که با حداقل زمن و هزینه ممکن تماکمی الاینده ها را از روی سطوح بر طرف نماید، دستگاه واترجت می باشد. این دستگاه  با پاشش پر فشار اب بر روی سطوح هدف به ذرات آلاینده چسبیده به سطوح ضربه وارد نموده و موجب جداسازی آنها از روی سطوح می گردد. 

فاکتور های کلیدی در دستگاه واترجت صنعتی

واترجت یا همان کارواش صنعتی با استفاده از پاشش پر فشار آب تمامی آلاینده های چسبیده به سطوح را نظافت می نمایند. استفاده از قطرات پر فشار آب با نفوذ به داخل تمامی شیار ها و خلل و فرج سطوح، آلاینده های انباشته شده در این منافذ را شستشو داده و از بین می برند. دو فاکتور مهم در این دستگاه ها عبارتند از سرعت (دبی) آب و فشار آب خروجی. هر چه سرعت یا همان دبی آب خروجی بیشتر باشد، سرعت عملیات بیشتر می شود، به عبارت دیگر، نظافت در زمان کوتاه تری انجام می گیرد و هر چه فشار آب خروجی بیشتر باشد، توانایی دستگاه برای از بین بردن لایه های عمیق آلودگی بیشتر می شود. 

ویژگی های دستگاه واتر جت صنعتی

دستگپاه های واتر جت به واسطه نوع فعالت دستگاه در تماس مستقیم و مداوم با آب می باشند، از این رو به منظور افزایش عمر مفید دستگاه و ممانعت از خوردگی و زنگ زدگی اجزای داخلی، همواره از قطعات ضد خوردگی در ساختار این دستگاه ها استفاده می شود. تجهیز این دستگاه ها به سیستم قطع کن خودکار، با متوقف نمودن عملیات پمپ در هنگام رها شدن ماشه تفنگی، از استهلاک  ان جلوگیری نموده و از این رو تقش مهمی در افزایش عمر مفید دستگاه ایفا می نماید. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :