meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستن نمای ساختمان با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO9/170TST
سطوح بیرونی و نمای ساختمان ها به واسطه مجاورت با فضای بیرونی همواره آلوده و کثیف می باشد. نشست گرد و خاک، فضولات پرندگان و بقای حشرات از جمله عوامل اصلی آلودگی نمای ساختمان می باشند. ماندگاری دراز مدت این آلاینده ها بر روی سطوح نه تنها جلوه های بصری و ظاهری ساختمان را کاهش می دهد بلکه با تخریب دیوار پوش ها می تواند خسارات هنگفتی را در پی داشته باشد. از این رو نظافت و شستشوی منظم و مرتب این سطوح، تاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها خواهد داشت. مسلم است که استفاده از شیوه های سنتی در نظافت این سطوح نه تنها بسیار زمان بر و پر هزینه می باشد بلکه خطرناک نیز می باشد، از این رو استفاده از شیوه های سنتی در نظافت نمای ساختمان گزینه مناسبی نمی باشد، در حالیکه استفاده از شیوه های نوین و به کارگیری تجهیزات صنعتی مانند دستگاه های واترجت یا کارواش صنعتی علاوه بر تسریع در عملیات نظافت بسیار ایمن بوده و با هزینه کمتری عملیات نظافت را انجام می دهند. 

ویژگی های دستگاه واترجت

اجزای اصلی دستگاه واترجت شامل: موتور، پمپ، ورودی آب، خروجی آب، شلنگ فشار قوی، لنس ها و نازل های پاشش می باشد. از آنجایی که این دستگاه ها در تماس مستقیم با آب قرار دارند، اجزای داخلی آنها، به منظور افزایش عمر مفید دستگاه، از قطعات مقاوم در برابر خوردگی ساخته شده اند. استفاده از فشار های بیش از 100 بار در نظافت سطوح سختی چون سطوح سیمانی و بتنی، تمامی آلاینده های چسبیده به سطوح و ذرات ریز نفوذ کرده به داخل خلل و فرج را نظافت می نماید. استفاده از چرخ های بزرگ در ساختار این دستگاه، حمل و نقل و جا به جایی آن را آسان نموده است. 

مزایای استفاده از دستگاه واترجت به جای شیوه های سنتی

واترجت ها یا شوینده های فشار قوی سرعت و کیفیت بالاتری از شیوه های سنتی داشته و از این رو نظافت را در زمان کوتاه تری انجام می دهند. حجم آب مصرفی این دستگاه ها در مقایسه با شیوه های سنتی بسیار کمتر بوده و از این رو علاوه بر کاهش در مصرف آب، سازگاری بالایی با محیط زیست دارند. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :