meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت تاسیسات نفتی با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : PROFI195TST
نشست خاک و ذرات آلاینده بر روی تجهیزات صنعتی علاوه بر اینکه کیفیت محصولات تولیدی را تحت تاثیر قرار می دهد با نفوذ به قطعات زیرین و بخش های داخلی تجهیزات صنعتی، عملکرد انها را مختل نموده و عمر مفید تجهیزات را کاهش می دهد. از آنجایی که هزینه تعمیر و تعویض قطعات این تجهیزات بسیار بالا می باشدف نظافت و از بین بردن آلاینده های چسبیده به سطوح بسیار پر اهمیت می باشد. مسلم است که شیوه های سنتی توانایی لازم برای بر طرف نمودن نیاز های نظافتی چنین اماکنی را نداردف در حالیکه استفاده از شیوه های نوین و تکنولوژی های پیشرفته نه تنها کیفیت عملیات نظافت را ارتقا می دهند بلکه در زمان کوتاه تری این عملیات را به انجام می رسانند. دستگاه های واترجت صنعتی یا همان کارواش های صنعتی از جمله ماشین آلات صنعتی و بهترین گزینه برای نظافت و شستشوی تجهیزات می باشند. 

اساس عملکرد دستگاه های واترجت صنعتی

این دستگاه ها شامل موتور، پمپ آب، ورودی آب، لنس ها و نازل ها می باشند. پمپ به عنوان اصلی ترین بخش دستگاه وظیفه افزایش فشار آب ورودی و پاشش پر فشار ان را بر عهده دارد، آب پر فشار با بر خورد به ذرات آلاینده چسبیده به سطوح به آنها ضربه زده و موجب جدا شدن آنها از روی سطوح می گردد. فشار آب و سرعت یا دبی آب خروجی دو فاکتور مهم در دستگاه های واتر جت می باشند، هر چه فشار آب خروجی بیشتر باشد، قدرت دستگاه در نظافت لایه های عمیق آلودگی بیشتر بوده و هر چه سرعت یا دبی آب خروجی بیشتر، سرعت عملیات بیشتر بوده و نظافت در زمان کوتاه تری انجام می گیرد.

ویژگی های دستگاه واترجت صنعتی

این دستگاه ها ابعاد فشرده و کوچکی داشته و از این رو به فضای کمی برای نگهداری نیاز دارند. فشار قابل تنظیم از دیگر مزای این دستگاه بوده و امکان انتخاب فشار عملیاتی مناسب با نیاز های نظافتی و جنس سطوح را برای کاربر فراهم نموده است. تجهیز این کارواش های صنعتی به سیستم قطع خودکار، مانع از استهلاک پمپ شده و عمر مفید دستگاه را افزایش می دهد. استفاده از قطعات ضد خوردگی از دیگر ویژگی های این دستگاه ها می باشد که تاثیر به سزایی در افزایش عمر مفید دستگاه دارد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :