meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی قطعات با واترجت آب گرم

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : ThermC13/180

در کارخانه ها و کارگاه های صنعتی تعداد زیادی قطعات صنعتی شامل لوله و ... وجود دارد که این لوله ها به دلیل وجود انواع مواد سیال در محیط دچار آلودگی و رسوب گرفتگی می شوند. در بسیاری از واحدهای صنعتی و نیمه صنعتی مواد نفتی و روغنی مورد استفاده قرار می گیرد که آلودگی تجهیزات را دو چندان می کنند. آلاینده های چرب و روغنی بر روی تجهیزات صنعتی باقی می مانند و با گذشت زمان لایه های سر سخت آلودگی را تشکیل می دهند. وجود آلودگی های سخت در قطعات و تجهیزات از طول عمر آن ها کاسته و عملکردشان را با اختلال مواجه می کند. افت کیفیت عملکرد تجهیزات، ساز و کار همه مجموعه را تحت تأثیر قرار می دهد و سبب تخریب تأسیسات و به بار آمدن خسارت های مالی فراوان می گردد. به منظور جلوگیری از وقوع این پدیده شستشوی تجهیزات با استفاده از دستگاه های واترجت صنعتی یک راه کار مناسب و کارآمد می باشد.

واترجت آب گرم

دستگاه واترجت صنعتی آب گرم برای شستشوی سطوحی با آلودگی های روغنی و یا آلودگی های عمیق بسیار مناسب بوده و از آن جایی که آب داغ دارای قدرت پاک کنندگی بالایی است، آلاینده های چرب و روغنی را به خوبی از میان برمی دارد. واترجت صنعتی آب گرم علاوه بر این که جریان آب فشار قوی تولید می کند دمای آب را تا نزدیک به 150 درجه سانتی گراد افزایش می دهد.

پاشش پر فشار مواد شوینده

شوینده های فشار قوی از جمله واتر جت آب گرم قابلیت مکش مواد شوینده را دارند تا در صورت لزوم به بهبود فرآیند شستشو کمک کند. واترجت آب گرم دارای توانایی پاشش پر فشار مواد شوینده می باشد؛ به این معنا که ماده شوینده قبل از پمپ با آب ترکیب می شود و محلول آب و مواد شوینده وارد پمپ شده و پس از انجام عملیات فشار دهی مطابق با فشار عملیاتی دستگاه بر روی سطح مورد نظر پاشش می گردد. به این ترتیب قدرت پاک کنندگی افزایش می یابد. باید توجه داشت که نباید از مواد اسیدی و موادی که قطعات پمپ را دچار خوردگی می کند، استفاده شود.  

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :