meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی و نظافت کشتارگاه با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180



























































































































































































نظافت و شستشوی سطح تجهیزات و لوازم در کشتارگاه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تنها چند ساعت باقی ماندن آلودگی ها بر روی وسایل و تجهیزات، موجب ایجاد باکتری ها و انتشار آلودگی در محیط می شود. در نتیجه می بایست به نظافت و شستشوی کشتارگاه توجه شود تا علاوه بر ایجاد یک محیط زیبا و تمیز، از وقوع بیماری و کاهش سطح سلامت کارکنان جلوگیری نمود. دستگاه واترجت صنعتی با قابلیت پاشش آب با فشار بالا، یک پاک کننده ایده آل برای چنین محیط هایی می باشد. واتر جت ها با دریافت آب از یک منبع و افزایش فشار آن تا چندین برابر بوسیله یک پمپ، آنرا به سطح پاشیده و آلودگی ها را در مدت زمان کمی از بین می برند.

انواع دستگاه های کارواش صنعتی

دستگاه های واترجت صنعتی، از نظر دمای آب خروجی، به دو دسته کلی واترجت آب سرد و آب گرم تقسیم می شوند. واتر جت های آب گرم توانایی بیشتری در از بین بردن آلودگی ها، خصوصا آلودگی های روغنی و چرب دارند. کارواش های صنعتی از نظر فشار کاری نیز در دو دسته کلی فشار قوی و  فوق فشار قوی قرار می گیرند. کارواش صنعتی فشار قوی برای انجام شستشوی سطوح، رسوب گیری و جرم زدایی و نمونه های فوق فشار قوی به منظور لایه برداری، رنگ بری و تخریب بتن استفاده می شوند.

واتر جت صنعتی مناسب برای نظافت کشتارگاه

رفع آلودگی های موجود در کشتارگاه ها نیازمند استفاده از یک شوینده فشار قوی می باشد. این شوینده با فشار کاری بالا، قادر است آلودگی ها را با قدرت بالا و به سرعت از سطح تجهیزات و لوازم از بین ببرد. انتخاب واتر جت با زاویه پاشش مناسب و فشار کاری موثر در این زمینه در بهبود عملیات نظافت تاثیر گذار است. برای از بین بردن عمیق آلودگی هایی که بر روی سطح تجهیزات کشتارگاه ها ایجاد می شود، واتر جت آب گرم گزینه مناسب تری می باشد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :