meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی ماشین سنگین با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180

سطح وسایل نقلیه سنگین، بدلیل قرار گیری طولانی مدت در محیط های بیرونی دچار آلودگی می شود. این آلودگی ها که بر روی بدنه و رینگ ها قرار می گیرند، به مرور زمان ظاهر خودرو را نازیبا جلوه داده و بر روی کیفیت و ارزش خودرو تاثیر گذارند. شستشوی خودرو ها به روش های دستی ، بدلیل کندی انجام عملیات و دسترسی دشوار به بخش های بالایی این وسایل، دچار معایبی می باشد. اما دستگاه کارواش صنعتی، با پاشش آب پر فشار ، با سرعت بالا و کیفیت عالی، قادر به از بین بردن آلودگی های سطح خودرو می باشد. لنس و نازل و پمپ واتر جت از بخش های اصلی این دستگاه به حساب می آید.

نازل دستگاه واتر جت

نوع نازل واترجت، تعیین کننده چگونگی پاشش آب به سطح می باشد. انتخاب مناسب نازل تا حد زیادی بر روی عملکرد شستشو تاثیر گذار بوده و از احتمال آسیب به سطح جلوگیری می نماید. نازل های با زوایای پاشش مختلف و همچنین نازل های خاصی چون نازل دوار، هر کدام برای یک کاربرد خاص مورد استفاده قرار می گیرند. بطور مثال برای شستشوی سطح پارکینگ، زاویه پاشش کم می تواند مناسب باشد اما همین نازل برای شستشوی شیشه می تواند موجب شکستن شیشه شود. در شستشوی سطوح بزرگ مانند سطح وسایل نقلیه نیز، نازل هایی با زاویه پاشش بزرگ موجب تسریع در عملیات نظافت می شود.

واتر جت مناسب برای شستشوی وسایل نقلیه

یکی از روش های شستشوی وسایل نقلیه، استفاده از واتر جت صنعتی می باشد. این دستگاه با اعمال آب پر فشار، آلودگی های باقی مانده بر روی سطح خودرو و رینگ های آنرا شستشو می دهد. واتر جت های الکتریکی با قیمت مناسب گزینه مناسبی برای این کار به حساب می آیند. استفاده از شوینده های فشار قوی آب گرم نیز می تواند به کیفیت و سرعت نظافت بیفزاید. فشار کاری دستگاه واترجت برای شستشوی خودرو بین 80 تا حدود 150 ایده آل می باشد. همچنین انتخاب نازل مناسب برای این کار، می بایست مد نظر قرار گیرد. نازل های با زاویه پاشش 25 یا 45 درجه با توجه به پوشش سطح وسیعی از خودرو، کاربردی می باشند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :