meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی کف پوش ها با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC11/130
آثار تاریخی و ساختمان های قدیمی و باستانی به عنوان بخشی از فرهنگ و سبک زندگی ایرانی، از اهمیت ویژه ایی بر خور دار می باشند. از این رو حفظ و مراقبت از ان ها امری ضروری می باشد. مسلم است که تردد بالای بازدیدکنندگان گذر زمان و مجاورت بخش های بیرونی یا همان فضای باز بنا های تاریخی با هوای بیرون موجب آلودگی سطوح این اماکن می گردند. از سوی دیگر نظافت و از بین بردن آلاینده ها به منظور حفاظت از سطوح و نمای ساختمان امری ضروری می باشد. مسلم است که قدمت تاریخی و حفظ ارزش بالای این ساختمان ها مانع از  به کار گیری شیوه های مرسوم و متداول شستشو می شود. از این رو  بهترین گزینه در نظافت و شستشوی سطوح در این اماکن استفاده از واترجت آب گرم یا شوینده فشار قوی می باشد که تنها با استفاده از آب و حرارت بالای آن تمامی آلودگی های چسبیده به سطوح را نظافت می نمایند. 

ویژگی های واترجت صنعتی

واترجت ها یا شوینده های فشار قوی با استفاده از پاشش پر فشار آب تمامی آلاینده های چسبیده به سطوح را نظافت می نمایند. نمونه های آب گرم این دستگاه ها علاوه بر فشار بالای آب از حرارت های بالای آب نیز برای شستشو و از بین بردن آلاینده ها استفاده می نمایند. اگر چه این دستگاه ها به واسطه پاشش پر فشار و حرارت بالای آب توانایی بالایی در نظافت و از بین بردن انواع آلاینده های چسبیده به سطوح مانند لکه های روغنی دارند، اما به گونه ایی طراحی شده اند که می توانند از مواد شوینده نیز برای ارتقا کیفیت نظافت استفاده نمایند. استفاده از قطعات ضد خوردگی از دیگر ویژگی های این دستگاه ها می باشد که موجب افزایش طول عمر دستگاه و کاهش هزینه های نگهداری و تعمیر آن ها  گردیده است. تجهیز این دستگاه ها به سیستم قطع کن خودکار از دیگر ویژگی های این دستگاه ها می باشد که با قطع نمودن جریان آب ورودی به پمپ در هنگامی که ماشه تفنگی رها شده است، مانع از استهلاک پمپ می گردد. 

مزایای استفاده از واترجت صنعتی در شستشوی بنا های تاریخی

همانطور که پیش تر اشاره شد ساختمان ه ب=و بنا های تاریخی به عنوان بخش مهمی از فرهنگ جامعه کهن از اهمیت ویژه ایی بر خوردار می باشند، از این رو حفظ ساختار و ممانعت از آسیب آن ها امری ضروری می باشد. دستگاه های کارواش صنعتی بدون استفاده از مواد شیمیایی و مواد شوینده تمامی آلاینده ها را از بین می برند. استفاده از فشار مناسب با نوع آلاینده ها و جنس سطوح مانع از ایجاد آسیب شده و نظافت با کیفیت و موثری را در زمانی کوتاه ارائه می دهند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :