meta name="video_type" content="video/mp4" />

از بین بردن آلودگی های سطح ماشین آلات با واترجت صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180
جک ها و ماشین آلات صنعتی از جمله تجهیزات پر کاربرد در صنایع مختلف خودروسازی و .. به حساب می آیند. آلودگی های محیطی ایجاد شده بر روی این تجهیزات و حتی آلودگی های روغنی متداول، به مرور زمان بر روی عملکرد آن ها تاثیر گذار است. آلودگی ها موجب افزایش استهلاک ماشین آلات شده و عمر مفید آن ها را کاهش می دهد. دستگاه های واتر جت صنعتی، ابزار مناسبی برای رفع این آلودگی ها می باشند. این شوینده های فشار قوی، آب را با فشار بالا به سطح پاشیده و مصرف مواد شوینده را به حداقل می رسانند. نمونه های آب گرم این دستگاه، بطور ویژه برای از بین بردن آلودگی های روغنی و چرب زدایی سطح ماشین آلات مناسب می باشند.

نحوه عملکرد واترجت صنعتی

واترجت صنعتی، دستگاه مناسبی برای از بین بردن آلودگی ها از سطح تجهیزات، زمین و ماشین آلات و حتی انجام عملیات لایه برداری و تخریب بتن می باشد. این دستگاه آب را از یک منبع ورودی گرفته و به کمک یک پمپ به فشارهای بالا می رساند. آب پر فشار به وسیله لنس و نازل از دستگاه خارج شده و به سطح پاشیده می شود. نوع نازل واتر جت، تعیین کننده نحوه پاشش آب می باشد. نازل های با زاویه پاشش صفر درجه برای تخریب بتن و نازل های با زوایای بیشتر از این مقدار برای عملیات های رنگ بری و یا شستشوی سطوح استفاده می شوند.

مزایای واترجت آب گرم

واترجت های آب گرم دسته ای از واتر جت ها می باشند که آب را با حرارت بالا به سطوح می پاشند. در این نوع از شوینده های فشار قوی، ابتدا آب سرد ورودی توسط پمپ دستگاه تقویت شده و سپس وارد سامانه گرم کن آن می گردد. گرم کن واترجت ها از نوع الکتریکی یا دیزلی می باشد. حرارت بالای آب گرم خروجی از این واتر جت ها، قدرت زیادی در از بین بردن آلودگی ها دارد. از نظر اقتصادی، انتخاب یک واتر جت آب گرم از یک نمونه آب سرد با فشار بالاتر به صرفه تر و موثرتر می باشد. این واترجت ها قادر به از بین بردن آلودگی های چرب و روغنی و مواد چسبیده به سطح بوده و در صنایع غذایی برای از بین بردن باکتری ها و ایجاد محیط ضدعفونی شده قابل استفاده اند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :