meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی سنگ فرش با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : 1152TST
کف پوش ها و سنگ فرش های محوطه خارجی ساختمان به واسطه مجاورت با فضای بیرونی، نزولات جوی و تردد بالای افراد بسیار آلوده و کثیف می باشند. ظاهر نامناسب و آلوده این سطوح می تواند به عنوان بازتابی از نحوه مدیریت ساختمان در نظر گرفته شده و موجب کاهش اعتبار سیستم مدیریتی در نظر مراجعه کنند گان گردد.  از این رو نظافت و از بین بردن آلاینده های چسبیده به سطوح امری ضروری بوده و می تواند تاثیر بسزایی در افزایش اعتبار و بهره وری داشته باشد. اگر چه استفاده از شیوه های متداول و سنتی نظافت چون شستشوی سطوح بیرونی با شلنگ آب از گذشته تا کنون مرسوم بوده اما در مقایسه با شیوه های نوین و استفاده از تجهیزات مکانیزه ایی جون دستگاه های شوینده فشار قوی یا همان دستگاه های واترجت، کارایی چندانی نداشته و نمی تواند نیاز های نظافتی محیط را بر طرف سازد. 

اساس عملکرد دستگاه های واترجت

واترجت ها یا شوینده های فشار قوی، دستگاه های مکانیزه ایی می باشند که با استفاده از پاشش پر فشار آب تمامی آلاینده های چسبیده به سطوح را نظافت می نمایند. دو فاکتور اصلی و اساسی در این دستگاه ها عبارتند از: سرعت یا دبی و فشار آب خروجی. هر چه سرعت یا دبی آب خروجی بیشتر باشد، سرعت عملیات نظافت بیشتر شده و هر چه فشار آب خروجی بیشتر باشد، توان دستگاه در نظافت لایه های عمیق آلودگی بیشتر می شود. 

ویژگی های دستگاه کارواش صنعتی

دستگاه های واترجت از فشار بالای آب برای شستشو استفاده می نمایند، تماس مداوم و مستمر این دستگاه ها با آب می تواند عمر مفید آنها را کاهش داده و موجب خوردگی قطعات داخلی گردد، از این رو شرکت های سازنده به منظور ممانعت از خوردگی و افزایش عمر مفید دستگاه از قطعات ضد خوردگی و مقاوم در برابر آب در ساخت این دستگاه ها استفاده می نمایند. فشار قابل تنظیم آب خروجی، امکان انتخاب فشار کاری متناسب با نوع و حجم آلاینده ها و جنس سطوح را برای کاربر فراهم نموده است. استفاده از سیستم های راه انداز آرام و سیستم قطع کن خودکار، تاثیر بسزایی در افزایش عمر مفید دستگاه ایفا می نمایند. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :