meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی محوطه مغازه و فروشگاه با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO799TST

در مراکز تفریحی خرید مانند مجتمع های تجاری، فروشگاه ها، رستوران ها و ... نظافت محوطه های بیرونی به اندازه محیط داخلی آن ها از اهمیت برخوردار می باشد. برای شستشوی محوطه و پیاده رو استفاده از شیلنگ های متداول منجر به مصرف و هدر رفت مقادیر زیادی آب خواهد شد. از طرفی وجود سیاهی ها و کثیفی ها زیبایی را از محیط گرفته و ناخواسته احساس نارضایتی در افرادی که در آن محیط رفت و آمد دارند، ایجاد می کند. پیاده روها و محوطه بیرونی مغازه ها و مراکز خرید به طور معمول از موزائیک پوشیده می شوند و در بین درزها و بندهای آن آلودگی و سیاهی باقی می ماند. برای شستشوی این سطوح دستگاه واترجت صنعتی کارایی بالایی دارد زیرا با مصرف پایین آب تمیزی با کیفیت در کوتاه ترین زمان حاصل می گردد.

کاربرد واترجت صنعتی در شستشوی محوطه

سطوح موزائیک شده در محوطه های باز مانند پیاده روها دارای شیارهای زیادی است که امکان نظافت آن ها به صورت دستی و ابزارهای دستی وجود ندارد. دستگاه های پیشرفته و خلاقانه شوینده فشار قوی از توانایی شستشوی بخش های با دسترسی دشوار برخوردار هستند و بنابراین برای شستشوی موزائیک و سنگ فرش که شیارهای زیادی دارند، ابزارهایی مناسب و ایده آل به شمار می آیند. این دستگاه تمامی سیاهی ها و آلودگی های سطح زمین را که به مرور زمان تشکیل و تثبیت شده اند، از بین می برد و نکته قابل توجه این است که تمیزی با کیفیت و چشم نواز را با مصرف کم آب به ارمغان می آورد.

ویژگی های کارواش صنعتی آب سرد

دستگاه های واترجت در مدل های دارای موتور الکتریکی تک فاز، سه فاز و بنزینی قابل ارائه هستند. این به آن معنا است کاربران هر شرایطی که پیش روی خود داشته باشند، می توانند دستگاه مناسب و مورد نظر خود را انتخاب نمایند. شوینده های فشار قوی به پیشرفته ترین و با کیفیت ترین قطعات تجهیز گردیده که سبب کارایی بالا و افزایش طول عمر دستگاه می گردد.  

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :