meta name="video_type" content="video/mp4" />

استفاده از واترجت در شست و شوی تجهیزات صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO9/170TST

تجهیزات صنعتی و اتصالات آن ها در صنایع مختلف بدلیل تولید محصولات چرب و روغنی و یا استفاده از گریس و روغن جهت روان کردن دستگاه های صنعتی، بسیار چرب می باشند. همچنین جداسازی آلاینده های چسبیده بر روی سطح کف و درب ها نیز در صنایع مختلف امری ضروری است. استفاده از شیوه های سنتی شست و شو برای این تجهیزات موثر نبوده و علاوه بر هزینه ی بالا، کیفیتی مطلوبی نیز ارائه نمی دهند اما بهره گیری از واترجت یا کارواش صنعتی، تاثیر چشم گیری در پاکسازی این صنایع دارد. این شوینده ی فشار قوی شامل پمپ فشار قوی، موتور، شیلنگ فشار قوی و نازل پاشش می باشد. فشار و دبی آب خروجی از فاکتور های مهم در اثربخشی استفاده از این دستگاه می باشد. هرچه فشار کاری شوینده بیشتر باشد، آلودگی ها با قدرت بیشتری از بین می روند و دبی زیاد آب نیز، در سرعت بخشی به انجام فرآیند شست و شو موثر است. واتر جت صنعتی، فشار کاری بالایی داشته و شست و شوی ماشین آلات صنعتی و اتصالات آن ها را در صنایع به خوبی انجام می دهد. 


تقسیم بندی واترجت از نظر فشار کاری

دستگاه واتر جت با توجه به فشار کاری آن به سه دسته تقسیم می شود. واتر جت نیمه فشار قوی، دارای فشار کاری کم تر از 250 بار بوده و کاربرد های خانگی و صنعتی دارند. واتر جت فشار قوی که فشار بین 250 تا 1000 بار دارد، برای انجام عملیات های سنگین شست و شو در صنایع استفاده می شود. از واتر جت های فوق فشار قوی که تا  فشار 3000 بار تولید می شود نیز برای تخریب و لایه برداری عمیق استفاده می شود.


مزایای واتر جت آب گرم

واترجت از نظر دمای آب خروجی به دو دسته واترجت آب سرد و گرم تقسیم می شوند  بیشتر واترجت ها از نوع واترجت های آب سرد می باشند اما به منظور شستشوی آلودگی های روغنی و چرب استفاده از شوینده های آب گرم، قدرت و کیفیت شست و شوی بالاتری را موجب می گردد. 



تگ ها :

واترجت برقی

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :