meta name="video_type" content="video/mp4" />

کاربرد واترجت فشار قوی آب گرم در شست و شوی وسایل نقلیه

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180

وسایل نقلیه بدلیل تردد در شهر و قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا و آلودگی های محیطی دیگر، بطور مستمر نیاز به شست و شو دارند. شرکت های مختلف جهت رفت و آمد پرسنل و یا مهمان های خود باید به بهترین نحو وسیله ی نقلیه خود را تمییز نگه دارند. شست و شوی دستی این وسایل که عمدتا دارای سطح بزرگی هستند، زمان بر بوده و برای آلودگی های سرسخت کارایی لازم را ندارد. دستگاه واترجت که یک شوینده ی فشارقوی می باشد، با عملکرد عالی علاوه بر بهبود قابل توجه عملیات شست و شو، در کم ترین زمان، آلودگی ها را از روی سطح وسایل نقلیه بر طرف می کند.


واترجت آب گرم 

واترجت ها از نظر دمای آب خروجی به دو دسته واتر جت آب سرد و آب گرم تقسیم  می شوند. اکثر واترجت ها، آب سرد را با فشار بالا بر روی سطح می پاشند اما برای شست و شوی آلودگی روغنی و چرب استفاده از واترجت آب گرم، نتیجه ی بهتری در انجام عملیات پاکسازی دارد. واترجت آب گرم خود با توجه به نوع گرم کن می تواند به دو دسته واترجت های آب گرم دیزلی و یا برقی تقسیم گردد. سیستم گرمکن دیزلی، آب گرم با دمای بیشتری را تولید می کند اما برعکس آلودگی بیشتری تولید می کند.


انتخاب نازل واترجت

دستگاه واتر جت که با پاشش آب پر فشار بر روی سطوح، انواع آلودگی های را شسته و پاکسازی می نماید، دارای یک نازل می باشد. انتخاب نوع نازل جهت بهبود کیفیت کار و جهت دهی به آب خروجی موثر است. برای شست و شوی سطوی مانند سطح وسیله نقلیه بزرگ، استفاده از نازل تیغه ای کارایی لازم را دارد. با استفاده از نازل تیغه ای، آب بطور یکنواخت و در زاویه مشخص به سطح آلوده پاشیده شده و کارکرد مناسب تری نسبت به نازل نقطه ای در شست و شوی سطوح عریض دارد.

 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :