meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی خودروهای سنگین با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO800TST
ماشین آلات سنگینی چون بیل های مکانیکی، جرثقیل ها و بلدوزر ها به واسطه فعالیت در محیط های پر از خاک و نامناسب، بسیار آلوده می باشند. نشست خاک بر روی دستگاه ها و نفوذ آن ها به داخل قطعات موتور و جلو بندی ماشین ها، موجب ایجاد اختلال در عملکرد دستگاه ها و کاهش عمر مفید قطعات آنها می گردد. از این رو نظافت و شستشوی خودرو های سنگین صنعتی نه تنها موجب ارتقا جلوه های ظاهری دستگاه ها می گردد بلکه از نفوذ خاک و آلاینده ها به بخش ها و قطعات داخلی دستگاه ها جلوگیری نموده و موجب افزایش عمر مفید دستگاه ها و کاهش هزینه تعمیر و تعویض قطعات می گردد. دستگاه های واترجت صنعتی یا شوینده های فشار قوی، بهترین گزینه برای نظافت و شستشوی ماشین آلات صنعتی می باشند که علاوه بر تسریع در فرآیند نظافت، امکان نظافت نقاط دور از دسترس را برای کاربر فراهم می نمایند.


واترجت آب سرد فشار قوی

واترجت ها یا شوینده های فشار قوی با استفاده از پاشش پر فشار آب انواع آلودگی های چسبیده به سطوح را شستشو داده و نظافت می نمایند. پاشش آب پر فشار با ضربه زدن به ذرات آلاینده موجب جدا شدن آنها از روی سطوح می شوند. هر چه فشار آب خروجی از دستگاه شوینده فشار قوی بیشتر باشد، قدرت دستگاه برای نظافت لایه های عمیق آلاینده بیشتر بوده و هر چه سرعت یا دبی آب بیشتر باشد، سرعت عملیات نظافت افزایش می یابد. تجهیز این دستگاه ها به پیچ تنظیم فشار، امکان استفاده از فشار عملیات مناسب با نوع آلاینده ها و جنس سطوح را برای کاربر فراهم نموده و مانع از ایجاد آسیب به سطوح نظافتی می گردد. 


مزایای استفاده از دستگاه واترجت صنعتی

دستگاه های واترجت یا شوینده فشار قوی در مقایسه با شیوه های سنتی نظافت، حجم آب کمتری استفاده نموده و از این رو دستگاه هایی سازگار با محیط زیست می باشند. تسریع و تسهیل در عملیات نظافت از جمله دیگر مزایای استفاده از این دستگاه ها در نظافت صنعتی می باشد. استفاده از لنس ها و نازل ها امکان دسترسی و نظافت نقاط دور از دسترس را برای کاربر فراهم می نماید.  علاوه بر این استفاده از دستگاه های شوینده فشار قوی در نظافت صنعتی، موجب کاهش تعداد نیروی خدماتی شده و از این رو کاهش در هزینه ها را در پی دارد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :