meta name="video_type" content="video/mp4" />

شست و شوی آلودگی های سرسخت با واترجت صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180

صنایع مختلف به جهت انجام فعالیت هایی که منجر به آلودگی های سطحی لایه ای و سرسختی می گردند، نیازمند پاکسازی و شست و شوی سطوح کف و اتصالات دستگاه های خود می باشند. انباشته شدت این آلودگی ها علاوه بر ایجاد محیط کثیف و آلوده ی آسیب زا، بر عملکرد دستگاه ها نیز تاثیر بسزایی دارد. هرچه میزان این آلودگی ها بیشتر باشد، به منظور برطرف کردن آن، به روش های پیشرفته تر و کاربردی تری نیاز بوده و روش های سنتی یا دستی دیگر پاسخگو نیست. دستگاه واترجت که با پاشش آب فشار قوی بر روی سطوح، آلودگی ها را با سرعت و کیفیت بالا شست و شو می دهد، راه حل این مشکل است.


انتخاب واترجت مناسب

فشار کاری دستگاه، شدت جریان و درجه حرارت آب خروجی در انتخاب یک دستگاه واتر جت صنعتی جهت شستشوی با کیفیت برای یک کاربرد خاص دارای اهمیت اند. فشار کاری بر حسب واحد بار اندازه گیری می شود که هرچه بیشتر باشد، آلودگی های عمیق را بهتر از بین می برد. شدت جریان آب نیز بر حسب لیتر در دقیقه محاسبه می شود و افزایش آن منجر به سریع تر انجام شدن شستشو می گردد. همچنین درجه حرارت آب مصرفی، فاکتور مهمی در انتخاب یک دستگاه واتر جت به حساب می آید. به منظور نظافت جرم ها و روغن های روی سطح معمولا از واتر جت های آب گرم استفاده می شود، اما قیمت این دستگاه ها بیشتر از واتر جت های آب سرد بوده و هزینه های مراقبت و نگهداری بیشتری دارند. 


تقسیم بندی واترجت براساس فشارکاری

دستگاه واترجت یا کارواش صنعتی، بر اساس فشار کاری به سه گروه تقسیم می گردد. واترجت های دسته اول، فشار کاری کمتر از 250 بار داشته و نیمه فشار قوی نامیده می شوند. این واترجت ها به منظور انجام عملیات های شست و شوی در رده های خانگی و یا صنعتی تولید می گردند. واترجت هایی که فشار کاری آن ها بین 250 تا 1000 بار است نیز واترجت فشار قوی به حساب می آیند. این واترجت ها برای رفع آلودگی های چرب و سرسخت در صنایع مختلف استفاده می شوند. در دسته سوم، واترجت های فوق فشار قوی قرار دارند که تا فشار کاری 3000 بار نیز ساخته و تولید می شوند و برای کاربرد های تخریب و یا لایه برداری استفاده می شوند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :