meta name="video_type" content="video/mp4" />

استفاده از مواد شوینده در نظافت با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO599TST
شستشو، نظافت و از بین بردن آلاینده ها امری ضروری در تمامی اماکن و صنایع به ویژه صنایع غذایی و دارویی می باشد. ارتباط مستقیم چنین صنایعی با سلامت افراد جامعه، اهمیت نظافت و شستشو را دو چندان می نماید. مسلم است که استفاده از شیوه های قدیمی و سنتی نه تنها نمی تواند نیاز های نظافتی محیط را بر طرف سازد بلکه بسیار زمان بر بوده و هزینه های هنگفتی را در دراز مدت بر دوش صاحبان و مدیران تحمیل می نماید. در دنیای مدرن و صنعتی امروزی که اصلی ترین اهداف کسب سود و درآمد بیشتر و کاهش در هزینه های جاری و زمان و حمایت از محیط زیست می باشد، دستگاه های واترجت یا شوینده های فشار قوی گزینه مناسبی برای نظافت و شستشوی با کیفیت و موثر می باشد.

عملکرد دستگاه واترجت صنعتی

واترجت یا کارواش صنعتی دستگاهی مکانیزه می باشد که با استفاده از پاشش آب پر فشار تمامی آلودگی های چسبیده به سطوح را جدا نموده و نظافت می نماید. ورودی آب، موتور، پمپ، شلنگ فشار قوی، لنس ها و نازل ها اصلی ترین بخش های واترجت می باشند. اگر چه این دستگاه ها توان لازم و کافی برای از بین بردن انواع آلاینده های سفت و سرسخت را دارا می باشند اما به منظور ارتقا کیفیت نظافت و ضد عفونی سطوح می توان از پاشش آب پر فشار همراه با مواد شوینده در نظافت استفاده نمود. پاشش مواد شوینده به دو صورت کم فشار و پر فشار امکان پذیر می باشد. 

پاشش کم فشار مواد شوینده

در این حالت مواد شوینده پس از پمپ با آب پر فشار خروجی ترکیب شده و بر روی سطوح پاشش می گردد. در چنین حالتی عبور پر فشار اب از داخل لنس موجب ایجاد خلا در دهانه شلنگ مواد شوینده شده و آن را به داخل مکش می نماید. از آنجایی که در پاشش کم فشار مواد شوینده وارد پمپ نمی شوند از طیف گسترده ایی از مواد شوینده می توان استفاده نمود. 

پاشش پر فشار مواد شوینده

در این حالت آب و مواد شوینده قبل از ورود به پمپ با یکدیگر ترکیب شده و پس از عبور از پمپ به صورت پر فشار بر روی سطوح پاشش می شوند. از آنجایی که در این شیوه، مواد شوینده وارد پمپ می شوند از هر ماده شوینده ایی نمی توان برای شستشو استفاده نمود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :