meta name="video_type" content="video/mp4" />

جمع آوری مواد پودری با سویپر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : RCM صنعت : سایر گروه : سوییپر کد محصول مربوط : SLALOME
محیط های صنعتی و انبار هایی که مواد پودری مانند شکر و نمک سر و کار دارند، در طول فرآیند های انتقال و جابجایی مواد، دچار آلودگی می شوند. از بین بردن این آلودگی ها، نیازمند استفاده از دستگاه های نظافتی بوده و به سختی از عهده روش های دستی بر نمی آید. سویپر صنعتی با بهره مندی از سیستم مکانیزه نظافت، به خوبی قادر به جمع آوری مواد پودری می باشد. این دستگاه از برس های کناری و مرکزی خود جهت جمع آوری زباله از روی زمین و انتقال آن ها به مخزن بهره می برد. هدایت این دستگاه ها نیز به دو صورت دستی و خودرویی صورت می گیرد. با استفاده از سویپر صنعتی، محیط عاری از آلودگی شده و سلامت کارمندان و  بهره وری افزایش می یابد.

ویژگی های سویپر خودرویی

سویپر های خودرویی ، از برس های مرکزی با چرخش ساعتگرد یا پاد ساعتگرد بهره می برند. در سویپر های با برس پاد ساعتگرد که بیشتر در دسترس اند، زباله از بالا وارد مخزن شده و حجم بالایی از مخزن پر می شود. این جاروب خیابانی، از 3 و یا 4 چرخ برای حرکت روی سطح زمین بهره می برد. سویپر های 3 چرخ در هنگام دور زدن به خوبی بر روی چرخ جلویی چرخیده و از این جهت به فضای کمی نیاز دارند. صندلی کاربر در نمونه های خودرویی، در جلوی دستگاه قرار داشته و دید بالایی به کاربر می دهد. این امر از برخورد های احتمالی و بی دقتی در امر نظافت جلوگیری می نماید. سیستم مکش برس های جانبی نیز از انتشار گرد و خاک در محیط جلوگیری می نمایند.

کاربرد سویپر در محیط های صنعتی

سویپر های صنعتی، در محیط های مختلف صنعتی به منظور نظافت و جمع آوری مواد و زباله ها استفاده می شود. جمع آوری خاک، برگ درختان و ضایعات موجود در محیط های بیرونی صنایع یکی از این کاربرد ها می باشد. سویپر ها در انبار کالا ها مواد ریخته شده بر روی سطح زمین را جمع نموده و به داخل مخزن خود می فرستند. در مدل هایی از این جاروی خیابانی نیز برای از بین بردن گرد و خاک و افزایش سطح بهداشت، سیستم پاشش آب فراهم شده است. همچنین سویپر ها جهت نظافت فضاهای سرپوشیده و سوله های صنایع مختلف نساجی، کاشی و سرامیک و فولاد مورد استفاده قرار می گیرند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :