meta name="video_type" content="video/mp4" />

رفع آلودگی های سرسخت توسط واترجت فشار قوی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO800TST

تاسیسات و تجهیزات در صنایع مختلف همواره در معرض انواع آلودگی های سر سخت قرار دارند. این آلودگی ها که به مرور زمان بر روی قطعات و تجهیزات قرار می گیرند، سبب ایجاد مشکل در عملکرد آن ها می شوند. استفاده از شوینده های فشار قوی یا واترجت، آلودگی های ایجاد شده بر روی سطح را با کیفیت بالا از بین می برد. 


دستگاه واتر جت صنعتی

دستگاه واتر جت با پاشش آب پر فشار بر روی سطوح آلوده شده، انواع آلودگی های را شسته و پاکسازی می نماید. این دستگاه از رده های خانگی تا صنعتی تولید شده و با توجه به نوع کاربرد مورد استفاده قرار می گیرد. آب پر فشار که توسط حرکت پمپ فشار قوی، از ورودی به سمت شلنگ فشار قوی می رود، در ادامه به تفنگی انتقال می یابد و در نهایت با فشردن زبانه تفنگی، به لنس و نازل می رود. بکارگیری نازل مناسب می تواند به افزایش کارایی و سودمندی دستگاه واترجت کمک نماید. نازل ها به سه دسته ی اصلی نازل نقطه ای، تیغه ای و دوار تقسیم بندی می شوند. نازل نقطه ای، جریان آب را متمرکز می کند و سبب تخریب سریع تر و بهتر آلودگی می شود. نازل تیغه ای نیز با توجه به زاویه خروج آب، می تواند سطح بیشتری را نسبت به نازل نقطه ای شست و شو دهد. همچنین دستگاه واترجت با نازل دورانی، در شستشوی برخی از سطوح نسبت به نازل تیغه ای یا کاردکی عملکرد بهتری نشان می دهد و هنگام نظافت و شستشوی سطوح وسیع در مصرف زمان و انرژی صرفه جویی می کند.


مزایای واترجت صنعتی 

واترجت مجهز به پمپ فشار قوی بوده و با پاشش آب پر فشار، آلودگی های روی سطوح را به خوبی از بین می برد. این دستگاه، سازگاری بالایی با محیط زیست داشته و نمونه های آب گرم آن با حرارت آب ، جرم ها و آلودگی های روغنی و چرب را از سطح برطرف می کند. واترجت همچنین در مصرف آب صرفه جویی کرده و شست و شو بوسیله ی این دستگاه، نسبت به روش های سنتی برای بسیاری از محل ها از جمله نمای بیرونی ساختمان ها و سطوح با دسترسی دشوار، آسان تر و با کیفیت تر است.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :