meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی قطعات فلزی با واترجت آب گرم

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180

قطعات و تجهیزات صنعتی آلوده عملکردی نامطلوب بر جای گذاشته و انجام فرآیندهای صنعتی را با اختلال مواجه می کنند. پروسه تعمیر و نگهداری در کارخانه های صنعتی یکی از مراحل حساس و مهم می باشد و به منظور کاهش هزینه های سرویس و نگهداری و سایر مشکلاتی که در ادامه وجود دارد، جلوگیری از خرابی ها کارآمدترین راه خواهد بود. فرآیندی که بر کاهش میزان خرابی های تجهیزات صنعتی تأثیر به سزایی دارد شستشوی این قطعات است و زمینه ساز جلوگیری از به بار آمدن هزینه های گزاف می شود. از طرفی شستشوی قطعات و تجهیزات صنعتی باید به شیوه های اصولی انجام گیرد، سرعت و کیفیت بالایی داشته باشد و آسیبی به آن ها نرساند. دستگاه واترجت صنعتی ابزاری است که پاسخگوی همه این نیازها خواهد بود.

کاربرد واترجت آب گرم در صنایع

در کارخانه ها و محیط های صنعتی استفاده از روغن، گریس، مواد روان کننده، مواد نفتی و ... رواج دارد و این مواد پایه اصلی آلودگی تجهیزات و قطعات هستند. با توجه به ماهیت چرب و روغنی این آلودگی ها آب گرم برای شستشوی قطعات و تجهیزات کاربرد دارد از همین رو دستگاه واترجت آب گرم به کار گرفته می شود. واترجت صنعتی آب گرم جریان پر فشار آب را با دمای بالا بر روی سطوح پاشش کرده و آلودگی های سخت و روغنی را بر طرف می کند. در حقیقت آب داغ با برخورداری از قدرت پاک کنندگی بالا اثربخشی زیادی در از بین بردن آلاینده های صنعتی دارد.

شستشوی عمیق با واترجت صنعتی

شوینده های فشار قوی در کارخانه ها و سایر واحدهای صنعتی برای شستشوی قطعات و تجهیزاتی که در برابر آب مقاوم هستند، مورد استفاده قرار می گیرند. کارواش صنعتی نه تنها برای شستشوی تجهیزات و تاسیسات (سطوح ناهموار) کاربرد دارد بلکه برای شستشو و لایه برداری عمیق سطوح هموار در محوطه های باز یا فضاهای داخلی نیز به کار می رود. جریان فشار قوی آب گرم به اندازه ای پر قدرت است که نیاز به استفاده از مواد شوینده و شیمیایی را به میزان قابل توجهی از میان بر می دارد و در نتیجه ابزاری سازگار با محیط زیست به شمار می آید.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :