meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی تجهیزات صنعتی با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180
استفاده از گریس و روغن کاری قطعات و تجهیزات صنعتی امری متداول در صنایع می باشد زیرا علاوه بر بهبود عملکرد دستگاه ها موجب کاهش استهلاک و افزایش عمر مفید دستگاه ها می گردد. استفاده مداوم از روغن از یک سو و نشست گرد و غبار بروی قطعات روغنی از سوی دیگر موجب آلودگی قطعات و جرم گرفتگی آنها می شود. مسلم است که جرم گیری و شستشوی این قطعات علاوه بر بهبود عملکرد، افزایش عمر مفید آنها را نیز در پی خواهد داشت. استفاده از ماشین آلات مکانیزه صنعتی چون واترجت ها یا شوینده های فشار قوی با استفاده از پاشش پر فشار آب و دماهای بالای آب توانایی ویزه ایی در نظافت و شستشوی سطوح روغنی و چرب دارند. 

ویژگی های واترجت صنعتی آب گرم 

دستگاه های واترجت یا شوینده های فشار قوی آب گرم، علاوه بر پاشش آب پر فشار، از حرارت های بالای آب نیز برای نظافت استفاده می نمایند. ورودی آب، موتور، پمپ، شلنگ فشار قوی، لنس ها و نازل ها اجزای اصلی دستگاه می باشند . شوینده های فشار قوی به منظور افزایش دمای آب خروجی مجهز به سیستم گرمکن می باشند. از آنجایی که ورود آب داغ به داخل پمپ به آن آسیب زده و موجب کاهش عمر دستگاه می گردد، سیستم گرمکن همواره بعد از پمپ قرار می گیرد. فشار قابل تنظیم دراین دستگاه ها ، امکان انتخاب فشار مناسب با میزان آلاینده ها و جنس سطوح را برای کاربر فراهم نموده و مانع آسیب به سطوح می گردد. 

مزایای استفاده از واترجت ها در نظافت صنعتی

نظافت و شستشو با شوینده های فشار قوی، سرعت و کیفیت بالاتری در مقایسه با شیوه های سنتی نظافت دارد. این دستگاه ها به واسطه استفاده از لنس ها و نازل ها امکان نظافت و شستشوی نقاط دور از دسترس را دارا می باشند. مصرف آب این دستگاه ها در مقایسه با شیوه های سنتی نظافت و استفاده از فشار معمولی شلنگ آب بسیار پایین بوده و از این رو نقش موثری در صرفه جویی آب دارند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :