meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت تاسیسات صنایع غذایی با واترجت آب گرم

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180

کارخانه ها و کارگاه های تولید و فرآوری محصولات غذایی در گروه صنایعی قرار می گیرند که رعایت استاندارهای بهداشتی و نظافت محیط در آن ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. کم ترین میزان جرم و آلودگی در محیط و هم چنین تجهیزات به کار رفته در صنایع غذایی بهداشت را بر هم می زند و موجب رشد و تکثیر میکروب، قارچ و باکتری می شود که بی تردید آلوده شدن محیط و تأسیسات صنایع غذایی بر کیفیت محصولات غذایی و در نتیجه بر سلامت مصرف کنندگان تأثیر نامطلوب می گذارد. به منظور انجام نظافت و فراهم کردن بهداشت محیط در صنایع غذایی شستشو با واترجت آب گرم یک روش کارآمد خواهد بود.

نظافت صنایع غذایی با واترجت آب گرم

با استفاده از کارواش آب گرم محیط و تجهیزات صنعتی با کیفیت مناسب شستشو می شود و چون در کارخانه های تولید و فرآوری محصولات غذایی آلودگی های چرب و روغنی و دوده یافت می شود و تنها با استفاده از آب گرم از بین می روند. فشار بالا، سرعت زیاد و درجه حرارت بالای آب، محیط و تأسیسات صنایع غذایی را با کیفیت کاملاً ایده آل شستشو داده و ضد عفونی می کند. آب گرم پر فشار پاشش شده تمامی جرم ها، آلودگی ها و رسوبات موجود در لوله های باریک، شیارها و نقاط دور از دسترس تأسیسات را از میان بر می دارد.

کارواش آب گرم

دستگاه واتر جت آب گرم آب را تا دمای 80 درجه گرم کرده و قادر به از بین بردن آلودگی های چرب و الکترواستاتیک است، هم چنین به عنوان واترجت آب سرد نیز قابل استفاده می باشد. دستگاه کارواش صنعتی آب گرم دارای شیر تنظیم فشار و تنظیم دما است تا متناسب با شرایط، نوع آلودگی و جنس سطح تنظیمات لازم انجام گیرد. دستگاه واترجت صنعتی دارای قدرت مانور بالا، سهولت کاربری، سطح ایمنی بالا، شلنگ فشار قوی با طول مناسب و بافت فولادی، دقت بالا در ساخت اتصالات و دیگر اجزای با کیفیت است که استفاده از آن را در انواع مراکز صنعتی امکان پذیر می سازد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :