meta name="video_type" content="video/mp4" />

کاربرد واترجت در شستشوی تجهیزات

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO1000TST
تجهیزات صنعتی به واسطه نوع فعالیتی که دارند بسیار آلوده و کثیف می باشند. نشست و نفوذ آلاینده ها به بخش هی داخلی تجهیزات می تواند موجب آسیب آنها و در نهایت کاهش عمر مفید تجهیزات گردد. از این رو حذف آلاینده ها و از بین بردن آنها امری ضروری می باشد. مسلم است که استفاده از شیوه های سنتی در نظافت و از بین بردن آلاینده های چسبناک و روغنی مانند رنگ و گریس، توانایی لازم و کافی در تامین نیاز های نظافتی صنایع نداشته و نمی تواند نظافت موثر و کارآمدی را در زمانی کوتاه ارائه دهد. از این رو استفاده از تجهیزات صنعتی و شیوه های نوین مانند استفاده از دستگاههای واترجت یا شوینده های فشار قوی پاسخ مناسبی به نیاز های نظافتی صنایع می باشد. 

آشنایی با واترجت صنعتی

واترجت ها یا شوینده های فشار قوی یکی از تجهیزات تخصصی نظافتی می باشند که با استفاده از پاشش پر فشار آب تمامی آلاینده های چسبیده به سطوح را نظافت می نمایند. این دستگاه ها توانایی بالایی در نظافت سطوح افقی و عمودی دارند. سرعت . فشار آب خروجی دو فاکتور همه و کلیدی در دستگاه های واترجت می باشند. هر چه سرعت آب خروجی بیشتر باشد، سرعت عملیات نظافت بیشتر شده و هر چه فشار آب خروجی بیشتر باشد، توان دستگاه در نظافت لایه های عمیق آلودگی بیشتر می شود. استفاده از قطعات مقاوم و ضد خوردگی موجب افزایش طول عمر این دستگاه ها گردیده است. 

مزایای استفاده از واترجت 

واترجت ها در مقایسه با شیوه های سنتی نظافت سرعت بالاتری در نظافت داشته و از این رو نظافت موثر و با کیفیت را در زمان کوتاه تری انجام می دهند. کاهش در تعداد نیروی خدماتی و کاهش در حجم آب مصرفی موجب کاهش چشمگیر در هزینه های مربوط به بخش نظافت می شود. از آنجایی که حجم آب و مواد شوینده مصرفی در این دستگاه ها بسیار پایین تر از شیوه های سنتی بوده و از این رو سازگاری بالایی با محیط زیست دارند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :