meta name="video_type" content="video/mp4" />

لایه برداری از قطعات فلزی با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Oertzen صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : E400

در صنایع نفت و پتروشیمی مواد نفتی همواره انواع سطوح را آلوده ساخته و لایه ای عمیق بر جای می گذارد. از میان برداشتن این آلودگی ها بدون بهره گیری از دستگاه های تخصصی نظافت ممکن پذیر نبوده و یا بسیار دشوار خواهد بود. از این رو همواره می توان با کمک دستگاه واترجت صنعتی این قبیل آلودگی های عمیق، قدیمی، چسبنده و لکه های روغنی را از میان برداشت. فشار و دبی دو ویژگی مهم در دستگاه های کارواش صنعتی می باشد، توجه به این دو ویژگی می تواند در انتخاب دستگاه مناسب بسیار مؤثر باشد. دستگاه نامناسب یا در از میان برداشتن آلودگی ها توانایی کافی را ندارد و یا ممکن است به سطح آسیب وارد نماید.

دسته بندی واترجت براساس فشار

براساس فشار این دستگاه ها به دو دسته واترجت فشار قوی و فوق فشار قوی تقسیم بندی می شوند. واترجت فشار قوی برای شست وشوی سطوح افقی و عمودی، جرم زدایی و رسوب گیری مورد استفاده قرار می گیرن، این در حالی است که جت واتر فوق فشار قوی برای انجام عملیات سنگین تر نظیر تخریب بتن، لایه برداری، رنگ بری از سطوح استفاده می شوند. به طور کل هرچه فشار تولیدی بالاتر باشد، قدرت دستگاه در از میان برداشتن آلودگی ها بیشتر می شود، و هرچه دبی افزایش یابد سرعت انجام عملیات افزایش می یابد.

دسته بندی براساس دمای آب خروجی

دمای آب خروجی از دیگر ویژگی های مهم در انتخاب دستگاه است. در صورتی که هدف شست وشوی سطوح چرب و روغنی باشد استفاده از واتر جت صنعتی آب گرم انتخاب مناسبی است. این درحالی است که واتر جت صنعتی آب سرد نیز از توانایی کافی برای انجام عملیات شست وشو برخوردار است اما به منظور انتخاب مناسب ترین دستگاه توجه به نوع و میزان آلودگی اهمیت زیادی دارد. امکان برخورداری از نازل های گوناگون از دیگر مزایای به کارگیری از این دستگاه در کاربردهای صنعتی می باشد.


درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :