meta name="video_type" content="video/mp4" />

لایه برداری از سطوح با واترجت صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : ThermC13/180

در هنگام انجام فرآیندهای صنعتی همواره لایه های عمیق آلودگی سطح قطعات و صفحات فلزی را فرا می گیرد و با گذشت زمان عمیق تر و با ثبات تر می شود. در کارخانه های تولید مواد غذایی سینی ها و صفحات فلزی به کار می رود که به مرور زمان بر اثر حرارت و باقی ماندن روغن و باقی مانده ماده غذایی سیاهی و آلودگی آن ها را فرا می گیرد. این آلودگی محصولات بعدی را تحت تأثیر قرار داده و از کیفیت آن ها می کاهد. در برخی مواقع شدت آلودگی به اندازه ای می رسد که با شیوه های متداول امکان تمیز کردن سینی ها وجود ندارد و یا زمان کافی برای این فرآیند در اختیار نیست. در چنین شرایطی لازم خواهد بود از روش های پیشرفته و حرفه ای تری برای پاک سازی تجهیزات مربوط به تولید مواد غذایی استفاده شود تا کیفیت و سلامت محصولات نهایی حفظ گردد.

شستشوی آلودگی چرب با واترجت آب گرم

دستگاه واترجت صنعتی برای شستشوی انواع آلودگی های عمیق و تثبیت شده کاربرد دارد و به ویژه کارواش های آب گرم از توانایی بالاتری در حذف آلودگی های چرب و الکترواستاتیک برخوردار هستند. واترجت های آب گرم علاوه بر این که جریان پر فشار آب تولید می کنند دمای آب را نیز افزایش می دهند که این دو در کنار یکدیگر به شستشوی هر چه بهتر سطوح با آلودگی شدید کمک می نماید.

مکانیزم کارواش آب گرم

دستگاه های واترجت آب گرم مجهز به سیستم گرمکن هستند که دمای آب با عبور از این سیستم افزایش پیدا کرده و در نهایت آب گرم پر فشار تولید می شود. با پاشش آب داغ به سطح آلوده همانند سینی های به کار گرفته شده در صنایع غذایی، لایه های عمیق و چرب آلودگی را جدا می سازد و سطح را به حالت اولیه خود باز می گرداند. با انتخاب فشار و دمای مناسب با جنس سطح، هیچ گونه آسیبی به سطح وارد نخواهد شد.  

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :