meta name="video_type" content="video/mp4" />

از بین بردن آلودگی سطوح با استفاده از شوینده فشار قوی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : k1152TST
از بین بردن برخی آلودگی ها و جرم ها از روی سطوح در محیط های خانگی، اداری و یا صنعتی نیازمند اسپری پرفشار آب می باشد. همچنین در بعضی مکان ها امکان دسترسی به محل آلوده شده نبوده و آلودگی یا رسوب ایجاد شده را می بایست بوسیله اسپری آب پرفشار از درون سطوح خارج نمود. این امور علاوه بر بهبود عملکرد دستگاه ها، موجب رعایت مسائل بهداشتی و طراوت محیط می گردد. واترجت با بهره گیری از پمپ فشار قوی، قابلیت شستشوی انواع سطوح با پاشش آب پرفشار را دارا می باشد. نمونه های کم فشار و ارزان این دستگاه یک وسیله کاملاً مناسب جهت نظافت های سبک خانگی همچون شستشوی حیاط، باغچه ها و موتور سیکلت و ... بوده که در مصرف آب نیز صرفه جویی می کند. 

زاویه پاشش

مدل های مختلف نازل دستگاه واترجت، در زوایای مختلفی آب را به سطوح می پاشد. نازل با زاویه صفر درجه آب را بطور مستقیم اسپری نموده و برای نظافت خیابان و ورودی ساختمان مناسب می باشد اما استفاده از این نازل برای نظافت سطوح حساس مانند شیشه موجب ایجاد خسارت می شود. نازل با زاویه بیش تر از صفر درجه، آب را با سطح مقطع بیشتری به سطح پاشش می کند. این نازل ها با توجه به مساحت محل مورد شتسشو و فشار مورد نیاز آب مورد استفاده قرار می گیرند. نازل های با زاویه 65 درجه، گسترده ترین سطوح را پوشش داده و البته جز کم فشارترین نازل ها می باشند.

موارد استفاده واترجت

دستگاه واترجت در زمینه های مختلف خانگی، اداری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این شوینده فشار قوی، در شهرداری ها برای شست و شوی وسایل نقلیه و سطل های زباله، در صنایع غذایی جهت تمییزی و بهداشت محیط و دستگاه ها، در صنایع هوایی جهت شست و شوی بدنه و تجهیزات هواپیما، در واحد های تجاری و مسکونی جهت تمییز نمودن دیوار ها و شستن سطل های زباله و در محیط های خانگی جهت شست و شوی ورودی ساختمان، حیاط و گل و گیاه بکار می رود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :