meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی لیفتراک با واترجت صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO599TST

یکی از ماشین آلات پرکاربرد در صنعتی لیفتراک می باشد. لیفتراک در بسیاری از محیط های نیمه صنعتی و صنعتی جهت بالا بردن، جا به جایی و حمل کالا به کار می رود. این وسیله به منظور حمل و نقل انواع کالاهای سنگین به خصوص در انبارها و سوله ها مورد استفاده قرار می گیرد. ماشین آلات صنعتی از جمله لیفتراک غالباً در محیط های نیمه صنعتی و صنعتی به کار گرفته می شوند از همین رو به سرعت دچار آلودگی می شوند. لیفتراک را مانند دیگر ماشین آلات صنعتی و وسایل نقلیه می توان با استفاده از دستگاه واترجت صنعتی شستشو داد.

واترجت چیست؟

دستگاه واترجت یا شوینده فشار قوی دستگاهی است که آب معمولی را دریافت کرده و با افزایش فشار و سرعت آن جریان آب فشار قوی تولید می کند. با پاشش آب فشار قوی تولید شده به سطوح مختلف، فشار و سرعت بالای آب موجب حذف آلودگی ها می گردد. دو مؤلفه اصلی در همه دستگاه های کارواش صنعتی فشار و دبی می باشد و هرچه میزان فشار آب خروجی بیشتر باشد توانایی واتر جت برای از کندن و از بین بردن آلودگی ها افزایش می یابد. افزایش و یا کاهش فشار واترجت صنعتی بر اساس نوع عملیات صورت می گیرد به این معنا که با توجه به جنس سطح، نوع آلودگی و شدت آن میزان فشار انتخاب متفاوت خواهد بود.

شستشوی لیفتراک با کارواش صنعتی

تمیز نمودن ماشین آلات صنعتی مانند لیفتراک بی شباهت به شستشوی اتومبیل نبوده و با استفاده از واترجت صنعتی قابل شستشو می باشد. واتر جت صنعتی آب سرد با نازل دوار تمامی سطوح لیفتراک اعم از بدنه، چرخ ها و دیگر اجزا به خوبی و با دقت و سهولت بالا نظافت شده و آلودگی های چسبیده به آن پاک می شود. بدین ترتیب علاوه بر این که لیفتراک ظاهر مطلوبی پیدا می کند، نظافت چرخ ها و بدنه آن سبب افزایش طول عمر و بهبود عملکرد آن می گردد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :