meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی سطوح روغنی بوسیله واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180
جرم و آلودگی بطور روزانه و مستمر بر روی سطح زمین و دستگاه ها بوجود می آیند. این آلودگی ها می توانند ناشی از گرد و خاک هوا، جابجایی تجهیزات، تردد افراد و دیگر عوامل باشند. رفع این آلودگی ها علاوه بر ایجاد محیط زیبا، در بهبود عملکرد دستگاه ها و سلامت افراد تاثیرگذار است. واترجت ها که در در دو مدل آب سرد و آب گرم تولید می شوند، وسیله ای ایده آل جهت از بین بردن سریع و با کیفیت انواع آلودگی ها می باشند.

تاثیر آب گرم بر روی کیفیت شستشو

استفاده از آب گرم در امر تمیز نمودن سطوح، یک فاکتور مهم و تاثیر گذار است. در واقع با افزایش 10 درجه ای دمای آب، سرعت واکنش های شیمیای دو برابر می شود. در نتیجه استفاده از واتر جت های آب گرم در از بین بردن سریع آلودگی های روغنی، چربی و دوده ها، راهگشا می باشد. افزایش سرعت نظافت و سریع تر خشک شدن سطح از دیگر مزایای استفاده از آب گرم جهت شستشوی سطوح می باشد. واتر جت های آب گرم در صنایع مختلف با از بین بردن آلودگی های روغنی و چرب از سطح زمین یا اتصالات دستگاه ها و تجهیزات، در افزایش کیفیت کار نیز موثرند.

تفاوت گرم کن دیزلی و الکتریکی

در واترجت های آب گرم از دو سیستم گرم کن الکتریکی و دیزلی جهت افزایش دمای آب استفاده می شود. در محیط هایی که به آلودگی حساسیت دارند، معمولا از نمونه های الکتریکی این گرمکن ها استفاده می شود. در این مدل ها، آب از یک مسیر مشخص عبور نموده و توسط المنت های الکتریکی گرم می شود. توانایی افزایش دما در این دستگاه ها کم تر از نمونه های دیزلی می باشد. در گرم کن های دیزلی آب پرفشار وارد یک کوپل شده و دمای آن از طریق مشعلی که در وسط سامانه قرار گرفته، افزایش می یابد. واتر جت های مجهز به سامانه گرمکن دیزلی بیشتر در فضاهای باز استفاده شده و آب را با حرارت بیشتری تولید می نمایند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :