meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی قطعات صنعتی با کارواش صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180

در بسیاری از صنایع به دلیل استفاده از روغن های روان کننده و یا خنک کننده قطعات و تجهیزات صنعتی به آلودگی های چرب آغشته می شوند. هم چنین در صنایع نفت و پتروشیمی آلاینده های نفتی نیز به تجهیزات نفوذ می کند. مواد چرب و روغنی خود جاذب گرد و خاک هستند و به مرور زمان انباشته شدن مواد چرب و روغنی به همراه گرد و خاک طول عمر تجهیزات را کاهش داده و در روند انجام فعالیت های صنعتی اختلال و بی نظمی ایجاد می کند. بنابراین لازم است اقدامات لازم برای تمیز کردن قطعات و از بین بردن آلودگی های مضر انجام گیرد. همه ما می دانیم که یکی از روش های مؤثر در حذف آلودگی های چرب استفاده از آب گرم می باشد و به پیروی از آن به منظور شستشوی تجهیزات صنعتی واترجت آب گرم مورد استفاده قرار می گیرد.

کارواش آب گرم

دستگاه واترجت آب گرم مجهز به یک کرمگن بوده که پس از دریافت آب ورودی با دمای معمولی دمای آن را 80 درجه سانتی گراد افزایش داده و می تواند بخار آب با دمای 150 درجه سانتی گراد نیز ایجاد کند. دستگاه های کارواش آب گرم موتور الکتریکی دارند و گرمکن آن ها دیزلی و یا المنتی است و گرمکن های دیزلی از توانایی بالاتری برای گرم کردن آب برخوردار هستند. واتر جت صنعتی آب گرم غالباً برای از بین بردن آلودگی های روغنی و الکترواستاتیک به کار می روند و  قدرت بالایی برای حذف این مواد دارند.

شستشوی قطعات صنعتی با واترجت آب گرم

به طور معمول قطعات به کار رفته در تأسیسات صنعتی فلزی هستند و با استفاده از کارواش آب گرم به خوبی تمیز می شوند. واترجت صنعتی با پاشش آب گرم با فشار و سرعت بالا این قطعات را شستشو می دهد و به شیارها و سطوح دارای خلل و فرج تجهیزات که دسترسی به آن ها دشوار و یا غیر ممکن است، نفوذ کرده و این بخش ها را با کیفیت بسیار مطلوب شستشو می دهد. بدین ترتیب تجهیزات صنعتی با سهولت و سرعت بالا تمیز شده، عملکرد آن ها بهبود می یابد و بر طول عمرشان افزوده می شود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :