meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی تاسیسات و محوطه صنایع غذایی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO800TST

صنایع غذایی و دیگر صنایعی که با محصولات خوراکی در ارتباط هستند در، گروه محیط هایی قرار می گیرند که بهداشت و نظافت در آن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. از آن جایی که محصولات تولیدی و فرآوری شده در کارخانه های صنایع غذایی به طور مستقیم بر سلامت انسان تأثیر می گذارد می بایست تمامی تجهیزات مورد استفاده در این صنایع و هم چنین سالن های تولید و محوطه، پیوسته و با روش های صحیح نظافت و شستشو شوند. بهداشت محیط در صنایع غذایی به اندازه تمیزی تجهیزات اهمیت دارد و مورد توجه قرار می گیرد؛ به عنوان مثال در کارخانه های تولیدی صنایع لبنی به منظور شستشوی محوطه و مخازن استیل دستگاه واترجت به کار می رود و عملکردی مناسب ارائه می دهد.

واترجت آب سرد

دستگاه واترجت یا شوینده فشار قوی آب را با فشار زیاد پاشش کرده و آلودگی های سخت را از سطح جدا می سازد. این وسیله فرآیند شستشو را با سرعت بالا، کیفیت مناسب و مصرف کم آب انجام می دهد و آسیبی به سطح اصلی نمی رساند. دستگاه کارواش صنعتی در مدل های متنوعی ساخته شده است بنابراین با توجه به نوع دستگاه در انواع محیط های خانگی، تجاری، صنعتی و صنعتی سخت جهت انجام عملیات های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. از مهم ترین کاربردهای واتر جت صنعتی نظافت صنایع غذایی است که از آن برای شستشوی تجهیزات، تاسیسات و محوطه به کار گرفته می شود.

مکش مواد شوینده در واترجت

دستگاه کارواش صنعتی مجهز به شلنگ مکش مواد شوینده است تا کاربر در صورت لزوم بتواند هم زمان با بهره مندی از جریان آب فشار قوی مواد شوینده نیز استفاده کند. فشار بالا و سرعت زیاد آب آلودگی ها را از میان بر می دارد و در مواقعی که آلودگی چرب و روغنی باشد برای رفع سریع تر و هرچه بهتر آلودگی، مواد شوینده به کار می رود. کارخانه های تولیدی و فرآوری محصولات غذایی از جمله محیط هایی هستند که آلودگی های چرب و روغنی در آن ها یافت شده و جهت شستشوی سطوح و تجهیزات چرب شوینده فشار قوی و مواد شوینده به طور هم زمان استفاده می شود.  

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :