meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی قطعات صنعتی با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180

در تمامی واحدهای صنعتی انواع گوناگونی از قطعات صنعتی وجود دارد که پس از گذشت مدت زمانی از کارکرد آن ها به دلایل مختلف آلوده می شوند. گرد و خاک، روغن، گریس و مواد نفتی از جمله آلودگی های متداولی هستند که در تجهیزات صنعتی مشاهده می شود. باقی ماندن آلودگی ها در قطعات صنعتی استهلاک آن ها را افزایش داده و منجر به کاهش طول عمر این تجهیزات خواهد شد. استهلاک قطعات صنعتی اثرات نامطلوب زیادی در پی دارد یعنی عملکرد مجموعه با اختلال مواجه می شود و جهت تعمیر و یا تعویض قطعات فعالیت سایت صنعتی متوقف می گردد که خود خسارات های مالی بسیار زیادی به بار می آورد. ساده ترین و مؤثرترین راه برای جلوگیری از بروز همه این مشکلات نظافت  شستشوی قطعات می باشد که با استفاده دستگاه واترجت صنعتی یا شوینده فشار قوی انجام می گیرد.

دستگاه واترجت صنعتی

مدل های گوناگون دستگاه واترجت به منظور تولید آب فشار قوی با فشار و دماهای مختلف ساخته شده اند. فشار آب خروجی از نازل واتر جت از قدرت کافی برای کندن آلودگی های سخت برخوردار بوده و قادر است شستشوهای سنگین را انجام دهد. واترجت با از بین بردن آلودگی ها سطح سطوح را احیا می کند و به سطح اصلی هیچ گونه صدمه ای وارد نمی کند. فشار و دمای آب فشار قوی قابل تنظیم است و متناسب با نوع عملیات، شدت آلودگی و جنس سطح انتخاب می گردد.

شستشوی قطعات صنعتی با کارواش آب گرم

قطعات و تجهیزات صنعتی به طور معمول آغشته به آلودگی های چرب و روغنی هستند و برای از میان برداشتن این مواد وجود آب گرم ضروری است. در چنین شرایطی دستگاه کارواش آب گرم مورد استفاده قرار می گیرد زیرا افزایش هر 10 تا 15 درجه دمای آب قدرت پاک کنندگی را دو برابر می کند. با بهره مندی از واترجت آب گرم قطعات صنعتی با کیفیت فوق العاده شستشو می شوند و به این ترتیب بدون صرف هزینه های گزاف تجهیزات حالت اولیه خود را باز می یابند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :