meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی تاسیسات صنعتی با کارواش آب گرم

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180

در تمامی واحدهای صنعتی بسته به نوع کاربری آن مرکز انواع مختلف تأسیسات و تجهیزات به کار رفته است. انجام فعالیت های صنعتی مانند تولید محصول، فرآوری آن و ... با ایجاد آلودگی همراه است و این آلودگی ها علاوه بر انتشار در محیط کارخانه در تأسیسات را نیز کثیف می کند. آلوده شدن تجهیزات با روغن، گریس، دوده، مواد نفتی و انواع دیگر آلاینده های صنعتی طول عمر آن ها را کاهش دهد و بر عملکردشان تأثیر نامطلوب می گذارد. در سایت های صنعتی غالباً تراکم بالایی از تجهیزات و قطعات وجود دارد که همین امر نظافت محیط و تأسیسات به ویژه بخش های دور از دسترس را دشوار می سازد. به منظور شستشوی حرفه ای تأسیسات صنعتی می توان از دستگاه واترجت صنعتی استفاده نمود.

کارواش آب گرم

واترجت صنعتی یا شوینده فشار قوی در مدل های آب سرد و آب گرم طراحی و ساخته شده است. دستگاه کارواش آب گرم به یک مشعل دیزلی تجهیز شده است که قابلیت گرم نمودن آب را تا دمای 80 درجه سانتی گراد داشته و بخار آبی با دمای 150 درجه سانتی گراد تولید می کند. واترجت صنعتی آب گرم دارای شیر تنظیم دما می باشد از همین رو به عنوان واتر جت آب سرد نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

نظافت تأسیسات صنعتی با واترجت آب گرم

آلودگی های ایجاد شده در محیط های صنعتی عموماً سخت، چرب و روغنی هستند و جهت از بین بردن آن ها می بایست از آب گرم استفاده نمود. کارواش آب گرم با پاشش آب فشار قوی کلیه سطوح هموار و ناهموار را شستشو می دهد و چون از قدرت مانور بالایی برخوردار است نقاطی را که دسترسی به آن ها دشوار و یا غیر ممکن است، با سهولت و کیفیت مطلوب تمیز می کند. جریان آب فشار قوی خارج شده از واترجت جرم ها، رسوبات، لایه های چرب و لایه های چسبنده را از سطح تجهیزات جدا کرده و آن ها را از میان بر می دارد. واتر جت صنعتی آب گرم دارای ابعاد مناسب، قدرت مانور بالا، سهولت کاربری و مهم تر از همه ضریب ایمنی بالایی است که امکان استفاده از آن را در محیط های صنعتی فراهم می کند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :