meta name="video_type" content="video/mp4" />

لایه برداری فلزات با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO599TST

در بسیاری از واحدهای صنعتی مانند کارخانه های تولید سیمان سازه های عظیم فلزی به کار رفته است که به مرور زمان بر روی این سازه های فلزی لایه ای پوشیده می شود که بر اثر فرسودگی فلز به وجود می آید. در صورتی که این لایه های سطحی بر روی سازه ها باقی بماند پس از گذشت مدتی عمیق تر شده و فرسودگی کامل رخ می دهد که در نتیجه آن ممکن است پایه های فلزی فرو ریزد و حوادث فاجعه بار روی دهد. با از بین بردن لایه های سطحی می توان از شدت یافتن فرسودگی جلوگیری نمود. به منظور حذف پوسته ها و لایه های تشکیل شده بر روی ستون های فلزی در تأسیسات کارخانه و صنایع سیمان می توان از دستگاه واترجت صنعتی استفاده نمود.

واترجت صنعتی

دستگاه واترجت صنعتی با فشار عملیاتی 150 بار و دبی آب 10 لیتر در دقیقه جهت انجام شستشوهای سنگین و عملیات لایه برداری به خصوص در محیط های صنعتی سخت مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه کارواش صنعتی تک فاز دارای چهار چرخ است که حمل و جا به جایی آن را در سطوح ناهموار تسهیل می بخشد. می توان بر روی این دستگاه نازل تخت را انجام شستشوهای معمولی و نازل دوار را برای کندن رسوب و لایه برداری نصب نمود. دستگاه واتر جت صنعتی مجهز به شلنگ فشار قوی با بافت فولادی بوده که از مقاومت بالایی برخوردار است به دلیل داشتن طول مناسب نیازی به جا به جا کردن دستگاه نخواهد بود.

لایه برداری سطوح فلزی با کارواش صنعتی

با نصب نازل دوار در واترجت صنعتی می توان رسوبات و لایه های تشکیل شده بر روی سطوح فلزی را جدا سازی نمود. نازل دوار رسوبات را با قدرت زیاد می چرخاند و آن ها را از سطح حذف می کند. این عملیات به شکلی انجام می گردد که به لایه های زیرین که سالم هستند آسیبی نخواهد رسید و تنها غشای پوسیده از بین می رود.  

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :