meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی نمای ساختمان با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO599TST

به بخش بیرونی ساختمان که از محیط اطراف قابل دید است نمای ساختمان گفته می شود. نما یکی از مهم ترین قسمت های هر ساختمانی محسوب می گردد که زیبایی و تمیزی آن از اهمیت به سزایی برخوردار است. امروزه بسیاری از ساختمان های تجاری، برج ها و دیگر ساختمان های بزرگ با نماهای شیشه ای ساخته می شوند زیرا به سازه جلوه و زیبایی خاصی می بخشند. از طرف دیگر شیشه ها مستعد آلوده شدن هستند و با کمترین میزان دوده، خاکستر، گرد و خاک، اثر حشرات و پرندگان، باد و باران و ... کثیف شده و لکه بر روی آن باقی می مانند. تمیز کردن نمای ساختمان به ویژه برج ها و مجتمع ها که سازه های عظیم دارند، با استفاده از روش های دستی سخت و طاقت فرسا خواهد بود. با بهره گیری از دستگاه واترجت صنعتی می توان نمای ساختمان و محوطه آن با سرعت بالا و کیفیت بسیار مناسب شستشو داد.

دستگاه واترجت صنعتی

واترجت صنعتی یا شوینده فشار قوی دستگاهی است که فشار و سرعت آب را افزایش می دهد و با پاشش آن به سطوح مختلف جرم ها و آلودگی های آن را از بین می برد. شوینده فشار قوی برای تمیز نمودن انواع سطوح هموار و ناهموار مورد استفاده قرار گرفته و عملکردی مؤثر ارائه می دهد. بر روی واترجت صنعتی قابلیت نصب نازل تخت و نازل دوار وجود دارد و کاربران متناسب با شرایط از این دو بهره می برند.

شستشوی نمای ساختمان با واترجت تک فاز

دستگاه واتر جت صنعتی با موتور الکتریکی تک فاز برای شستشوی محوطه بیرونی مجتمع ها و هم چنین شستشی نمای شیشه ای آن ها بسیار مناسب هستند و با استفاده از آن تمامی جرم های سخت، گرد و خاک و انواع دیگر آلودگی ها از این سطوح زدوده می شود. فشار و سرعت آب خروجی از نازل واترجت امکان از بین بردن آلودگی های عمیق را فراهم می کند در حالی که یک وسیله سازگار با محیط زیست بوده و در سبب صرفه جویی در مصرف انرژی به ویژه آب می شود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :