meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت پارکینگ و خودرو با واترجت

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : K1152tst

امروزه مراکز تجاری و تمامی مجتمع های مسکونی کوچک و بزرگ دارای پارکینگ توقف خودرو هستند و به دلیل رفت و آمد دائمی وسایل نقلیه به پارکینگ این محیط در معرض آلودگی شدید قرار می گیرد و کثیف بودن سطح یک پارکینگ سبب انتقال آلودگی به خودرو نیز می شود. از آن جایی که پارکینگ ها عموماً از فضای وسیعی برخوردارند نظافت سطح زمین در آن دشوار بوده و نیازمند صرف وقت بسیار و مصرف حجم زیادی از آب است. یک راه کار مناسب برای شستشوی کف پارکینگ استفاده از دستگاه واترجت یا کارواش خانگی می باشد که عملیات نظافتی را با سرعت عمل بالا، کیفیت مطلوب و مصرف کم آب به انجام می رساند.

عملکرد واترجت

واترجت یا شوینده فشار قوی مجهز به یک پمپ رفت و برگشتی است که آب را از منبع تغذیه را دریافت کرده و فشار و سرعت آن را افزایش می دهد. به این ترتیب آب با فشار بالا و سرعت زیاد به صورت یکنواخت پاشش شده و موجب حذف آلودگی ها از روی سطوح می گردد. هر چه قدر میزان فشار آب خروجی از دستگاه واترجت بیشتر باشد توانایی آن برای جدا نمودن آلودگی های سخت و عمیق بیشتر می شود.

شستشوی پارکینگ و وسایل نقلیه با واترجت

واتر جت دارای مصارف خانگی، تجاری، صنعتی و صنعتی سخت می باشد که متناسب با نوع عملیات دستگاه مناسب انتخاب می گردد. به منظور شستشوی اتومبیل و نظافت پارکینگ استفاده از کارواش خانگی با فشار عملیاتی 130 بار ایده آل خواهد بود. شستشوی خودرو و پارکینگ با به کارگیری واترجت سریع و آسان صورت می گیرد و علاوه بر آن آسیبی به ماشین وارد نمی شود. واترجت قادر است آلودگی های خودرو را از میان بردارد و در کنار آن نیز می توان محیط پارکینگ را تمیز نمود. دستگاه کارواش با استفاده از نیروی آب سطوح را تمیز می کند بنابراین مصرف آب را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و کاربری آسان آن سبب جلوگیری از ایجاد فشار و خستگی در کاربر می گردد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :